U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Mooie oplossing! Helaas illustreert je verhaal wel dat impulsaankopen vaak tot teleurstelling leiden. In dit geval dankzij Marcel niet, maar je begrijpt wat ik bedoel. Ik denk dat je van je nieuwe gorgoon meer plezier hebt!Mijn blauwe gorgoon is naar een nieuw mooi ,zeer mooi huisje vertrokken. Nightwish zorg goed voor hem. Bedankt dat ik te gast mocht zijn en ik vind je bak super!
Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk
Wat kan ik doen om dit te verkomen. Waar kan ik genoeg info vinden over het gewenste dier. Want de verkopers geven ons niet de juiste info.Mooie oplossing! Helaas illustreert je verhaal wel dat impulsaankopen vaak tot teleurstelling leiden. In dit geval dankzij Marcel niet, maar je begrijpt wat ik bedoel. Ik denk dat je van je nieuwe gorgoon meer plezier hebt!
Mooie oplossing! Helaas illustreert je verhaal wel dat impulsaankopen vaak tot teleurstelling leiden. In dit geval dankzij Marcel niet, maar je begrijpt wat ik bedoel. Ik denk dat je van je nieuwe gorgoon meer plezier hebt!
ik heb deze maar dan super donker paars .
http://www.zeewaterforum.info/database/index.php?DierID=802&taal=ned&GroepID=38&HoofdgroepID=2
en als je wat colombo plankton ed en vele mixen van voer in de bak doet zoals mijn vrouw dat doet gaat het wel goed denk ik.
Tja mooi gesproken, maar meestal zit de aquariumwinkel niet om de hoek en hebben de winkels de koralen niet online staan.
Dus na een half uurtje tuffen om bij je favoriete winkel te komen, en je komt er achter dat de koralen die je bestudeerd hebt helaas niet terug te vinden zijn in de stekkenbak, dan is vrijwel alles een 'impulsaankoop'?
voortaan laptop mee?
![]()
Tja mooi gesproken, maar meestal zit de aquariumwinkel niet om de hoek en hebben de winkels de koralen niet online staan.
Dus na een half uurtje tuffen om bij je favoriete winkel te komen, en je komt er achter dat de koralen die je bestudeerd hebt helaas niet terug te vinden zijn in de stekkenbak, dan is vrijwel alles een 'impulsaankoop'?
voortaan laptop mee?
![]()
voortaan laptop mee?
![]()
Inderdaad zo Matthijs.Tegenwoordig hebben de meesten wel een smartphone en 4G?
Zo heb ik al veel verkeerde aankopen voorkomen.
www.reeflex.net is een vertaling van meerwasser lexikon en is een zeer uitgebreide database.
Ken je de naam van het dier? Dan kan je deze simpelweg eventjes googelen om snel wat info te verzamelen.
Als hij lekker beweegt in de stroming: prima!Staat mijn gorgoon zo goed?
Ja doet die ben bang voor te veel stroming😉. Hij trekt de poliepen terug😯
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.