Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Inderdaat deze heb ik ook in mijn bezit en is een leuk beestje , als ik in het grind aan het wroetenben zit hij er direct bij om wat lekkers te scoren :cool:

Heb 3 maanden ook koppel pitvisjes gekocht echte aanwinsten!!! super gaaf zijn ze vooral als de zon onder is :biggrin:

welke dokter is dat Glenn die je ziet zwemmen? bij je leders lijk wel op die van mij..heb je een betere foto ervan:)

gr
sander

Slaapt die van jullie ook een beetje onder het zand zodra hier de lichten uitgaan en de moonphase begint graaft ie zen eigen in echt een geweldig gezicht
Bekijk bijlage 311574
Groetjes wesley

Slaapt die van jullie ook een beetje onder het zand zodra hier de lichten uitgaan en de moonphase begint graaft ie zen eigen in echt een geweldig gezicht
Bekijk bijlage 311574
Groetjes wesley

haha ja klopt het vrouwtje krijg genoeg van het hele tijd vliegen door de bak met het mannetje nacht led..en dan gaat het vrouwtje snel weg en graaft ze zicht in..echt gaaf die oogies dan:)

Ik vermoed een desumeri
Weet het niet zeker, moet nog een goede foto zien te maken. Hij is nogal camera verlegen. Dat gaat niet lukken met mijn mobiel. Het zal met de dlsr moeten. Die heeft een gevoeligere sensor en betere zoomlens, waardoor ik een kortere sluitertijd kan gebruiken.

Mobiel is zooooo...... makelijk. klik klak en uploaden maar. Ik gebruik zelden nog mijn mijn dlsr en de computer.

m.v.g. Glenn

Laatst bewerkt:
Inderdaat deze heb ik ook in mijn bezit en is een leuk beestje , als ik in het grind aan het wroetenben zit hij er direct bij om wat lekkers te scoren :cool:

Vandaag heb ik ze gericht diepvries artia met een pipet gevoerd om aan te sterken. Ze zijn altijd zo mager als ze van de winkel komen.

m.v.g. Glenn

:)hoe zie je het verschi in m en v ik denk dat ik een manetje heb door zijn mooie rugvin

De eerste stekel van de mannetje is langer, net een vlaggenmast en liggend een groot deel over de rugvin.

Ik heb hier 2 mannetjes gr....... niet goed gekeken in de winkel. Ga maandag een vrouwtje halen.

m.v.g. Glenn

Laatst bewerkt:
In wat voor verhouding koolstof afkomstig uit de verschillende bronnen (vodka-suiker-azijn) stel je jouw mix samen? Is dat 1:1:1 of anders en wat is de gedachte daar achter?

Ik gebruik zelf alleen suiker en azijn. Vodka laat ik achterwege.
Verhouding 1:1 (omgerekend)
Om suiker toe te passen volgens het azijn tabel doe je 10 gram suiker in een maatbeker en vul je die aan met water tot 132ml. Nu heb je 132ml suiker oplossing in dezelfde concentratie als azijn. Deze mag je dan eventueel mixen met 132ml azijn en via de doseer pomp toedienen.

ik maak een mix aan van 1 week.
De gedachte er achter is een verscheidenheid aan bacteriën stammen te voeden en niet alleen de stammen die goed gedijen onder een bepaalde koolstof bron. Momenteel heb ik afgebouwd en gestopt, omdat ik mijn doelstelling bereikt heb.

m.v.g. Glenn

edit:
Bij deze 1:1 oplossing moet de standaard 5% azijn tabel gehanteerd worden!

De DSR Carbon is een dubbele concentratie ! Daarvoor moet je de DSR Carbon table gebruiken !

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan