Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Hoe zit het met je fosfaat Glenn?
En kunnen we nog eens een kleur vergelijk krijgen. Van de eerdere foto's tot aan vandaag...

Is altijd super hè als je er een nieuw laagje ingezet heb
De bak is dan zo mooi helder schoon door die bodem
Dan krijg je de mooiste foto's

Dit wilde ik al 6 weken terug doen, maar door heg stip probleem heb ik ermee gewacht. Het resultaat is beter dan ik in gedachten had. Inderdaad worden de foto's daardoor extra mooi, maar kn het echt ook:).

m.v.g. Glenn

Je zand was gister nog paars;)
Moet zeggen dat de kleuren er al goed bij stonden maar door het witte zand komen de kleuren nog beter tot hun recht.

Zeker weten mick, verschil tussen dag en nacht. Ook veel meer licht nu voor de onderkant van de koralen, door meer reflectie van het witte zand.

m.v.g. Glenn

Hoe zit het met je fosfaat Glenn?
En kunnen we nog eens een kleur vergelijk krijgen. Van de eerdere foto's tot aan vandaag...

Hoi dennis, fosfaat en nitraat toevoegen doe ik momenteel met een iks doseerpomp. Momenteel probeer ik het stabiel te houden op. PO4 0,08 en NO3 2,5. Alle koralen gaan qua kleur nu voorruit. De grote stappen zijn eruit.
Ook merk ik dat sommige koralen eerst heel hard groeiden veel dunne groeipunten. Nu lijkt het langzamer maar wel steviger te groeien. Als ik 100% stabiel ben, ga ik nog 1 rij T5 bijzetten en de fosfaat en nitraat naar 0,04 en 1,0 brengen. Vergelijk foto's volgen als ik ff meer tijd heb.:)

m.v.g. Glenn

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan