GlennF
Senior Forumlid
Hoi Glen deze druifen geven altijd veel slijm je kunt er ook alergich voor zijn met uitsla en jeuk
Ik had er geen last van, maar wa wel ff schrikken.
net gemaakte foto van de druif.
m.v.g. Glenn
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hoi Glen deze druifen geven altijd veel slijm je kunt er ook alergich voor zijn met uitsla en jeuk
Ik wacht ff 6 weken nadat ik de stip onder controlle heb, voordat ik een paar lipvissen bij gaat zetten. Daarna ga ik een drukspuit aanpassen, zodat je onder een hoek kunt spuiten. De paar planaria die los waren gekomen bij de vorige spuitbeurt zijn blijkbaar op mijn paddenstoel beland. ga het aanpakken voordat het een echte plaag wordt.
Tot heden zaten ze alleen op de druif.
Op de andere koralen, bodem en op de ruit is niks te zien, ook niet in de nacht.
m.v.g. Glenn
Machtig ..wat een "operatie" hopen dat het gelukt is en interresant om te lezen en te zien !
Gaan we weer naar de negen bakken glen
ha ha
Glenn met dit aantal zou ik toch iets rigoureuzer aan de gang gaan.
Bij deze aantallen zitten ze door heel je bak...
Hoi Glenn,
Nog bedankt voor je reactie in mijn dagboek, stel het erg op prijs
Wat betreft je planaria, hoezo breng je geen lipvis in de bak die het eet?
Ik had toen der tijd een coris caimard (nou zou ik je deze niet aanraden daar hij al je koralen omgooit) en hij at ze netjes voor me op... ook had ik eer goede ervaringen met de regenboog lipvis....
Verder zie ik dat je weer aardig aan het uitbreiden bent, vooral de gorgonen, sterpoliep, kroepoekbakziet erg erg leuk uit!!
Voor stekken dikke gorgoon en felgroene ster poliep kan je altijd een pb'tje sturen:biggrin:
Hoe staat het met de stip? lijkt het al te minderen?
Echt zonde want je had weer een mooie vissen bestand opgebouwd.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.