Platax
ZeewaterForum gebruiker
vooral doen, want er komt nog meer...
dank je voor je compliment!
hier is de volgende:
![]()
Glenn kan je hier ook een poster van maken, kan ik hem achter mijn achterruit plakken heb ik ook een mooie bak.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
vooral doen, want er komt nog meer...
dank je voor je compliment!
hier is de volgende:
![]()
Het hebben van een goed camera is een begin...je moet er ook mee leren omgaan om er alles uit te halen.
greetings, GlennF
Glenn kan je hier ook een poster van maken, kan ik hem achter mijn achterruit plakken heb ik ook een mooie bak.![]()
Platax jij zit vol goede ideeën. Man van de camera over halen om hier een achtergrond van te maken voor aquariums met toestemming van Glenn natuurlijk. Glenn aquarium wordt zo wereld beroemd.
Prachtig! Philip heeft schitterende foto's gemaakt, het is ook duidelijk dat je bak zich steeds verder en verder ontwikkelt. Als je die stijgende lijn eenmaal hebt, lijkt de sky the limit!
Complimenten aan beiden!
Glenn kan je hier ook een poster van maken, kan ik hem achter mijn achterruit plakken heb ik ook een mooie bak.![]()
hier is ie dan de hoogste resolutie die ik heb: (1600x862)
![]()
1 woord !! ONGELOVELIJK.
Verzonden zonder hinder van enige vorm van kennis!
Heerlijk die foto's, mooi volgroeid rif, als ik dan naar mijn bak kijk nog ruimte zat...
Alle koralen zien er goed uit, verder kan je niet denk ik zo...
gr. marcel
Mooie fotos hoor! Echt ook unieke manier van fotograferen, heel mooi
ik ga gelijk een poster laten maken en vervolgens overstappen op een Fish Only tank
Super mooi om te zien, erg goede fotograaf die dit zo neer weet te zetten, met hem zou ik wel een keertje willen babbelen.
groet
Adri
Geweldig Glenn!!! topjes topjes
Tijd voor een grotere bak![]()
Dank je frank...
Ik heb al sinds jan2012 het groenlicht van mijn vrouw....maar ik moet er wel de inspiratie voor hebben om die bak af te breke en te verhuizen... daar zie ik tegenop.
greetings, GlennF
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.