Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

vooral doen, want er komt nog meer...
dank je voor je compliment!

hier is de volgende:
17123695005_f137e7e714_b.jpg

Glenn kan je hier ook een poster van maken, kan ik hem achter mijn achterruit plakken heb ik ook een mooie bak.:p

Platax jij zit vol goede ideeën. Man van de camera over halen om hier een achtergrond van te maken voor aquariums met toestemming van Glenn natuurlijk. Glenn aquarium wordt zo wereld beroemd.

Prachtig! Philip heeft schitterende foto's gemaakt, het is ook duidelijk dat je bak zich steeds verder en verder ontwikkelt. Als je die stijgende lijn eenmaal hebt, lijkt de sky the limit!

Complimenten aan beiden!

Platax jij zit vol goede ideeën. Man van de camera over halen om hier een achtergrond van te maken voor aquariums met toestemming van Glenn natuurlijk. Glenn aquarium wordt zo wereld beroemd.

Haha.... ik zal als ik strak thuis bent d hoogste resolutie posten, dan kan je een eigen poster printen bij de copy of foto shop..

Ik ben nu aan het klussen in schiedam... vandag spontaan besloten een dakraam te plaatsen voor extra lichtinval in de zolder.

greetings, GlennF

Prachtig! Philip heeft schitterende foto's gemaakt, het is ook duidelijk dat je bak zich steeds verder en verder ontwikkelt. Als je die stijgende lijn eenmaal hebt, lijkt de sky the limit!

Complimenten aan beiden!

Dank je tanne.
Ontwikkelen blijft het zeker, want ik wil steeds een stap verder om de hobby voor mijzelf ook boeiend te houden.
Ik weer nog heel goed hoe het met mijn malawi bak ging. Het was voeren en weglopen zonder te kijken. Er was dus niks aan te beleven....

greetings, GlennF

1 woord !! ONGELOVELIJK.

Verzonden zonder hinder van enige vorm van kennis!

Heerlijk die foto's, mooi volgroeid rif, als ik dan naar mijn bak kijk nog ruimte zat...:p
Alle koralen zien er goed uit, verder kan je niet denk ik zo...:cool:

gr. marcel

ik ga gelijk een poster laten maken en vervolgens overstappen op een Fish Only tank :)

Super mooi om te zien, erg goede fotograaf die dit zo neer weet te zetten, met hem zou ik wel een keertje willen babbelen.

groet
Adri

hier is ie dan de hoogste resolutie die ik heb: (1600x862)

17123695005_d7802fd127_o.jpg

Geweldig Glenn!!! topjes topjes

Tijd voor een grotere bak ;)

Heerlijk die foto's, mooi volgroeid rif, als ik dan naar mijn bak kijk nog ruimte zat...:p
Alle koralen zien er goed uit, verder kan je niet denk ik zo...:cool:

gr. marcel

Jou bak is ook zeker een voorbeeld voor velen marcel..

Dit is wel het limiet denk ik zelf ..
Er is meer leven dan water is de bak en dat manifesteert zicht in de PH in de nacht.

Ik heb in de nacht weleens een val gehad naar 7,6 en dat vinden de koralen niet leuk.. Dat heeft er voor gezorg dat ik naar een manier op zoek moest gaan om de PH te stabiliseren.
Nu is alles weer onder controle.

Dus extreme groei en extreme koraal bezetting vraag om bijzonderen maatregelen. Doe je dat niet dan is een crash onvermijdelijk.

greetings, GlennF

ik ga gelijk een poster laten maken en vervolgens overstappen op een Fish Only tank :)

Super mooi om te zien, erg goede fotograaf die dit zo neer weet te zetten, met hem zou ik wel een keertje willen babbelen.

groet
Adri

Haha.... Niet doen .....daar ga je spijt van krijgen.
De essentie van een rif aqurium is kleine stukken te laten uitgroeien als je eigen verdienste , dat maakt de hobby juist zo boeiend en dankbaar.

Filip zit op facebook;)

greetings, GlennF

Geweldig Glenn!!! topjes topjes

Tijd voor een grotere bak ;)

Dank je frank...
Ik heb al sinds jan2012 het groenlicht van mijn vrouw....maar ik moet er wel de inspiratie voor hebben om die bak af te breke en te verhuizen... daar zie ik tegenop.

greetings, GlennF

Dank je frank...
Ik heb al sinds jan2012 het groenlicht van mijn vrouw....maar ik moet er wel de inspiratie voor hebben om die bak af te breke en te verhuizen... daar zie ik tegenop.

greetings, GlennF

Dat begrijp ik, dat is niet even een klus die je zomaar even doet. Er gaat een hoop planning en voorbereiding aan vooraf. En misschien is het wel goed zo. Zou jammer zijn als je jawsee achterna zou gaan als je begrijpt wat ik bedoel....

Back
Bovenaan