U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dat begrijp ik, dat is niet even een klus die je zomaar even doet. Er gaat een hoop planning en voorbereiding aan vooraf. En misschien is het wel goed zo. Zou jammer zijn als je jawsee achterna zou gaan als je begrijpt wat ik bedoel....
Stekkenbak?Daarna gaat de shallow reef als .......... dienst dient doen.
greetings, GlennF
Erg mooi!
Wat ik me afvraag, zet jij nieuwe aanwinsten (vissen, koralen, lagere dieren) in quarantaine of gaan ze meteen je hoofdbak in ?
Mocht dit al op een van de 293 voorgaande pagina's staan, sorry dat ik deze niet allemaal heb gelezen![]()
Stekkenbak?![]()
Hey Glen wederom een plaatje haha maar we zijn niet anders gewend he , gr jaap
Deze foto's geven me een totaal ander beeld van je bak dan eerdere foto's.
Prachtige combinatie van LPS, SPS en leders. Mooi volgroeid, doet erg natuurlijk aan en benaderd aardig mijn smaak.
Ook de complimenten voor de fotograaf. Zijn er maar weinig die een aquarium zo mooi qua kleur en scherpte kunnen weergeven.

Van de week zag ik dat mijn KH test bijna op was. Ik schat nog een 5 -10 testen.
Bekijk bijlage 427282
Ik heb een nieuwe test aangebroken en toen een veregelijk meting gedaan.
Oude test gaf 7,6dkh
Nieuwe test gaf 8,2dkh
Mijn idee is dus dat de testen naarmate ze leger raken ook meer gaan afwijken.
greetings, GlennF
Okeey okeey deze is dan wel heel erg scherp [emoji9] . Mooie fotos en complimenten voor de fotograaf.
Okeey okeey deze is dan wel heel erg scherp [emoji9] . Mooie fotos en complimenten voor de fotograaf.
Schitterende foto's! topjes
Kan niet wachten tot mijn aquarium gebracht wordt (eind mei...)
Gr, Michael
Prachtige foto's. Ik zal nog wel even geduld moeten hebben voor het ook maar in de buurt komt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.