Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Helemaal mee eens!
mooie leders horen in een bak!
gr Hans

Haha...voor sommigen sta je nu te vloeken
Tot voor kort werd er algemeen aangenomen dat leder koralen stoffen zouden loslaten, waardoor ze niet samen met de sps koralen in een beperkte omgeving van een aquarium zouden kunnen worden gehouden.

greetings, GlennF

Als ik me niet vergis was u met een goniopora speciaal bakje bezig?
Hoe gaat het daarmee? Misschien een paar foto's van hoe het er op het moment bij staat?

Groeten twan

Als ik me niet vergis was u met een goniopora speciaal bakje bezig?
Hoe gaat het daarmee? Misschien een paar foto's van hoe het er op het moment bij staat?

Groeten twan

Ook... daar gaat het prima mee..
Ik moet de sleutel voor diverse soorten nog vinden..maar ik ben niet ontevreden.

Foto's volgen als ik daar tijd voor kan vrijmaken.

greetings, GlennF

enjoy
16936156070_43f07b0937_b.jpg

Wauw wat een mooie foto's Glenn!
Vooral de diversiteit maakt het een geweldig mooie bak!

genieten!! meer hoef ik niet te zeggen;D

grt. marc

Afgelopen Vrijdag was Philip van de Reeck op bezoek en heeft een foto shoot gehouden.
Graag deel ik zijn foto impressie van mijn aquarium.

deze foto's heb ik van hem toegestuurd gekregen en zal deze ook hier gaan posten

17122155472_bcce1f55d0_b.jpg

Van deze foto krijg ik kippenvel. Zo mooi vind ik dit allemaal en dit is ook nu precies mijn smaak. Joost mag weten wat wat is, maar dat laat ik aan jullie kenners over. Ook de kleuren opbouw heb je vast over nagedacht Glenn? Vooraan zie ik iets moois groen lekker wijd. Volgens mij is dit ook iets wat je regelmatig moet inkorten of heb ik dat fout? En dan heb je daar boven weer iets moois groen wat ik ook super vindt en dat rechtse paarse ding ook. Is dit soft of....? En waar ik ook gek op ben en daar heb je heel veel van in staan op deze foto. Dat paarse en groene wat heerlijk vertakt. Ik hou van speels en zo weinig mogelijk steen zien, maar ja dat is ook iets wat de tijd moet krijgen om te begroeien. Ik denk dat ik veel meer van koraal hou dan van buttons en ik denk ook dat koraal in de stroming veel meer heen en weer beweegt dan buttons. Kan het fout hebben. Dank je wel voor het genieten Glenn.

Bijzonder knap gefotografeerd door philip! Erg mooi en net alsof je zelf in de bak zit.. :biggrin::p

elk fotograaf heeft zo zijn eigen visie...

Dat mag wel als je een camera van de Kaliber Canon EOS 5D Mark III hanteert , met daarop een geavanceerd Macrolens, die minstens de prijs van de camera 1x overtroeft.

Van deze foto krijg ik kippenvel. Zo mooi vind ik dit allemaal en dit is ook nu precies mijn smaak. Joost mag weten wat wat is, maar dat laat ik aan jullie kenners over. Ook de kleuren opbouw heb je vast over nagedacht Glenn? Vooraan zie ik iets moois groen lekker wijd. Volgens mij is dit ook iets wat je regelmatig moet inkorten of heb ik dat fout? En dan heb je daar boven weer iets moois groen wat ik ook super vindt en dat rechtse paarse ding ook. Is dit soft of....? En waar ik ook gek op ben en daar heb je heel veel van in staan op deze foto. Dat paarse en groene wat heerlijk vertakt. Ik hou van speels en zo weinig mogelijk steen zien, maar ja dat is ook iets wat de tijd moet krijgen om te begroeien. Ik denk dat ik veel meer van koraal hou dan van buttons en ik denk ook dat koraal in de stroming veel meer heen en weer beweegt dan buttons. Kan het fout hebben. Dank je wel voor het genieten Glenn.

veel lezen in dagboeken en geniet mee van de foto's. op den duur ga je het allemaal wel leren... stap voor stap...dan kom je er
er is geen haast bij en je hoef niet alles vandaag te leren .

Wat je hier nu ziet is extreem in alle opzichten en niet representatief voor de gemiddelde aquariaan.... Dat neemt niet weg dat ik en anderen ons hard maken, dat iedereen de mogelijkheid moet krijgen dit resultaat te benaderen.

stap voor stap .... zo heb ik het ook zelf moeten leren. je heb nu de voordeel dat je op een forum zit, waar mensen elkaar graag de helpende hand uitsteken, maar je moet zelf wel het spitwerk doen.

leders, buttons, oortjes, gorgonen, zeeveren, acroporas, montiporas poccilopora's het zijn allemal koralen.

De bewegende koralen die jij bedoeld zijn de softkoralen en de LPS koralen.

I stay tuned[emoji106]🏻 geweldig mooie pics!

Grt. Marc

Ongezond mooi Glenn, laat maar doorkomen die foto's...

Als ik toch eens zo kon leren fotograferen... Ik kom met mijn DSLR niet verder dan wat simpele, wazige kiekjes waar de kleuren absoluut niet tot z'n recht komen.
Maargoed, dat komt natuurlijk ook omdat mijn bak er niet zo mooi bij staat :rolleyes:

Back
Bovenaan