GlennF
Senior Forumlid
Proficiat Glenn!![]()
Dank je Sander, dit zijn van die leuke dingen in de hobby
greetings, GlennF
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Proficiat Glenn!![]()
Vandaag ook de koralle ontvangen !
Prachtig artikel Glen, proficiat.
Groetjes Erik
Glenn. Mocht je ooit een stek hebben van die Walter buttons, dan kom ik ze graag bij je halen. Schitterend vind ik ze. Maar tot nu toe niet kunnen bemachtigen.Voor mijn experiment met gonioporas heb ik een aantal nieuwe aanwinsten.
http://www.zeewaterforum.info/forums/showthread.php?p=1181835
En een aantal opruimers erbij gekocht.
zebrasoma flavesense
![]()
13 slakken 3x mexicaanse en 10x de gewone
![]()
greetings, GlennF
Glenn. Mocht je ooit een stek hebben van die Walter buttons, dan kom ik ze graag bij je halen. Schitterend vind ik ze. Maar tot nu toe niet kunnen bemachtigen.
Hey Glenn,Voor mijn experiment met gonioporas heb ik een aantal nieuwe aanwinsten.
http://www.zeewaterforum.info/forums/showthread.php?p=1181835
En een aantal opruimers erbij gekocht.
zebrasoma flavesense
![]()
13 slakken 3x mexicaanse en 10x de gewone
![]()
greetings, GlennF
Hallo Glenn,
Je ben net een bezige bij, je blijf ook altijd bezig ziet er leuk uit.
gr. Karel
Hey Glenn,
Dat stukje walter staat er wel goed bij. Staat deze al lang onder de leds? Je weet wat ze bij mij doen onder led
Hopelijk trekken ze straks onder de ati hybrid weer bij![]()
Welke led unit is dat?
Hey Glenn,
Dat stukje walter staat er wel goed bij. Staat deze al lang onder de leds? Je weet wat ze bij mij doen onder led
Hopelijk trekken ze straks onder de ati hybrid weer bij![]()
Mijn Walters zijn verdubbeld sinds ik ze heb (3maanden), ze doen het erg goed dus. ik heb ze dan ook zo'n 15cm direct onder een 150W HQI staan.
Ze doen het bij mij goed dus onder veel licht. en wekelijks amino's toevoegen.
Ik ga binnenkort waarschijnlijk overstappen op LED, ik heb een andere bak gekocht waar de units bij zaten. maar ik ben er een beetje bang voor.
Denk dat ik er toch maar wat T5 bij ga hangen. vertrouw die led voor geen cent.
Hallo Glenn,
Je ben net een bezige bij, je blijf ook altijd bezig ziet er leuk uit.
gr. Karel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.