U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dat was zo'n bekend "oeps"momentje, Glenn! Maar zo te zien leeft ie nog wel, niet?
Ching's aquarium is al decenia een koploper en een voorbeeld voor mij en vele anderen.
Ik zeg niks, want ik heb mezelf dat niet aangedaan
Ik zag dat iemand mij voorgedragen had
greetings, GlennF
En jij denkt dat je deze kan verslaan:
http://www.youtube.com/watch?v=JCsVxPD0kxY
:biggrin: (Ik vraag me serieus af hoe hij een koraaltje plakt)
Eerlijk is eerlijk Chingchai heeft een schitterende bak, maar voor mij persoonlijk zijn er andere mooiere bakken![]()
ChingChai heeft een verzorger die het aquarium verzorgt en onderhoud. Het aquarium staat in een afgesloten ruimte prachtig om te zien, maar vraag niet wat dit kost!
verzonden via mijn iPhone via Tapatalk
Zo te horen ben je er al een keer geweest?
Zelfs een groot verslag in Ons Zeeaquarium![]()
je vrouw heeft wel een dure smaak dat is volgens mij een scolymia (bleeding apple)
Zelfs een groot verslag in Ons Zeeaquarium![]()
Ahhhh …. daar komt de info vandaan![]()
Google?!?:biggrin:
![]()
We zijn er inderdaad geweest hij was onze gids bij meerdere aquarianen in Bangkok. De zeewater vereniging heeft er zelfs een eigen winkel/aquarium ruimte, deze is bij de weekend markt.
We hebben toen mooie aquaria gezien en hij was een uitstekend gastheer. Hij doet in/ export van fruit en sinds kort heeft hij ook een eigen restaurant.
Leuk, ik zal in ieder geval op jou stemmen:biggrin:
Wereld bak idd. Zag je ook welke en hoeveel verlichting er boven hangt. Dat heb je wel nodig anders behoudt je die gezondheid en kleuren ook niet.
Eerlijk is eerlijk Chingchai heeft een schitterende bak, maar voor mij persoonlijk zijn er andere mooiere bakken
....... Zo is het sander, maar je moet wel respect hebben voor wat hij kan laten zien, al is hij niet degene die het met eigen handen doet, maar als architect het tot een mooi geheel kan maken.
Deze bak kost een vermogen om aan te leggen en te onderhouden, dat weten jij en ik beide en wij zouden dit nooit zelf hebben kunnen/willen uitgeven.
Komt wel weer goed bij jou met je Favia Glenn!
......... Alle signalen wijzen daarop sander..
Ik zal nog wat foto plaatsen hoe het er bij stond toen ik het net terug plaatste.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.