Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Dat zijn er niet weinig. Breng je die bij AC? Was daar vandaag en zag andere staan maar ook grote hoeveelheid

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Dat zijn er niet weinig. Breng je die bij AC? Was daar vandaag en zag andere staan maar ook grote hoeveelheid

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Nee, nog niet weg gebracht. Ik had vandaag geen zin om met die zooi te gaan slepen.

greetings, GlennF

Pseudanthias squamipinnis, deze zwemmen al 2 jaar rond

13011841823_5c5ae28a63_c.jpg

13012069004_0f466849c7_c.jpg

hier met een paar dispars die ik ook al geruime tijd had
13011673825_6efafdcd7e_c.jpg

deze Zebrasoma flavescens zwemt al sinds 2005 rond
13011826213_c834757d7d_c.jpg

13011666955_4365e9a10d_c.jpg

Ziet er toch geweldig uit! en prachtige vissen heb je ;)

Hi Glenn,

zonde van die montipora, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.
Ik zou bijna zeggen ik kom er wel een grote stek van halen maar heb hier zelf al een groot stuk van staan.

De vissen zijn prachtig op vastgelegd.

groet
Adri

Zeer nuttig dier uit de egels familie voor het onderhoud en algenvrij houden van het rif.
Echinometra mathaei

13012005064_e049338080_c.jpg

Inderdaad een een erg mooie egel.
ik heb hem nooit in deze kleur gezien en ook nooit geweten dat ze in deze kleur er zijn.
bij mij zit er een in het zwart met rood en die vreet me steen kaal tot het bruin van het steen.
ook is het weer een mooie foto.

mvg Jaap.

Deze is met een stuk steen gekomen of met een koraal meegelift . Hij zit erin sinds het de formaat van een 20 eurocent was.

Inderdaad een een erg mooie egel.
ik heb hem nooit in deze kleur gezien en ook nooit geweten dat ze in deze kleur er zijn.
bij mij zit er een in het zwart met rood en die vreet me steen kaal tot het bruin van het steen.
ook is het weer een mooie foto.

mvg Jaap.

Back
Bovenaan