Het was leerzaam, hiermee kom ik weer wat signalen bij koralen waarnemen.
Bij zowel stijgende, stabiel hoge en snel dalende waarden.
greetings, GlennF
Iets opgemerkt bij de groei of heeft deze weinig gevolgen gehad in deze korte! periode. Gr
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Het was leerzaam, hiermee kom ik weer wat signalen bij koralen waarnemen.
Bij zowel stijgende, stabiel hoge en snel dalende waarden.
greetings, GlennF
Totale stagnatie van groei bij de meeste soorten. Indien fosfaat boven de 0,24ppm komt, door het extreem vele voeren en niet verhogen van Fe+ en carbon dosering. Stijgt ook nitraat mee naar 25ppm.Iets opgemerkt bij de groei of heeft deze weinig gevolgen gehad in deze korte! periode. Gr
Dat weet ik twan.
Ik haalde ze aan als voorbeeld, dat ik grenzen verkennen belangrijker vind dan het eindeloos nastreven en sturen op ideale waarden die opgelegd worden door mensen die geloven dat alleen NSW waarden kunnen werken.
greetings, GlennF
Dan zal je 2 jaar moeten wachten en NIETS in je bak gooien.
Daarna zie je pas dat je tekorten gaat krijgen, en los die dan maar eens op door te vertellen WAT je dan tekort komt.
Groetjes
twan
En wat je allemaal eiggenlijk al derbij krijgt in je bak met het diepvries voer
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk
Pseudocolochirus Violaceus (zeeappel)
deze heb ik nu ruim 21 maanden sinds sept2012
doet het fantastisch en heeft zelf weer nieuwe tentakels aangemaakt na een mindere periode.
![]()
Ze blijven mooie en aparte diertjes. Zit hij steeds vast op een plekje?
Jij ook gefeliciteerd met dat artikelja, ik weet dat het een beetje te laat is...maar beter laat dan nooit...
de reden was dat ik het eerst wilde lezen en ook me niet haasten, echt al tijd en aandacht geven, maar dat is me nog steeds niet gelukt...je hebt ook niet klein beetje gecreëerd haha maar ik weet wanneer ik het het beste zal doen: eind jullie ga ik naar mijn moeder en dat is een lange vliegreis met overstapen in Moscow dus zal ZEKER al mijn tijd hebben...
Dan zal je 2 jaar moeten wachten en NIETS in je bak gooien.
Daarna zie je pas dat je tekorten gaat krijgen, en los die dan maar eens op door te vertellen WAT je dan tekort komt.
Groetjes
twan
Pseudocolochirus Violaceus (zeeappel)
deze heb ik nu ruim 21 maanden sinds sept2012
doet het fantastisch en heeft zelf weer nieuwe tentakels aangemaakt na een mindere periode.
![]()
Ze blijven mooie en aparte diertjes. Zit hij steeds vast op een plekje?
Jij ook gefeliciteerd met dat artikelja, ik weet dat het een beetje te laat is...maar beter laat dan nooit...
de reden was dat ik het eerst wilde lezen en ook me niet haasten, echt al tijd en aandacht geven, maar dat is me nog steeds niet gelukt...je hebt ook niet klein beetje gecreëerd haha maar ik weet wanneer ik het het beste zal doen: eind jullie ga ik naar mijn moeder en dat is een lange vliegreis met overstapen in Moscow dus zal ZEKER al mijn tijd hebben...
alhoewel ze bekende nadelen hebben (giftig bij sterfte) kon ik hem niet laten staan, dat zegt genoeg toch.....
als je niet rommelt in de bak (stroming)dan zijn ze honkvast
haha... liever laat dan nooit toch, bedank! het is tenslotte oprecht en daar gaat het om.
mooi gelegenheid toch, je heb het maar druk met andere zaken. (aan je dagboek te zien, die normaal goed onderhouden word)
Lekker geniet van het mooie weer buiten.
Wat wilt een mens nog meer.
Bekijk bijlage 395280
greetings, GlennF
Lekker geniet van het mooie weer buiten.
Wat wilt een mens nog meer.
Bekijk bijlage 395280
greetings, GlennF
Een goeie pils in de hand?![]()
Een mooie overwinning van het Nederlands elftal zou goed passen bij dat mooie weertje! Hier gaat de BBQ zo in de fik en dan maar hopen dat Loui de mannen kan aansporen naar weer een mooie pot voetbal!
(En binnenkort even contact want hier gaat ook DSR van start.)
Mijn oxymoncanthus Longistris
ik heb hem sinds maart 2013
pikt aan SPS poliepen, daarom heb ik overdag ook geen....
maar voor zo'n mooie vis wil ik die offer wel doen.
![]()
Echt super mooie vis maar je heb wel genoeg poliepen hoor
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Inderdaad hele mooie vis. Trouwens niet alleen de vis ook je aquarium mag er zijn.
Grt Marco
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.