San en Linda
Senior Forumlid
nou san , dan kom je maar ff een bakkie doen toch, samen met marjan.
Je heb echt humor!! en dat in de nacht
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
nou san , dan kom je maar ff een bakkie doen toch, samen met marjan.
Jee dit is toch echt het summum van de grootst mogelijke diversiteit aan koralen bij elkaar. Je bent een waar kunstenaar Glenn om alles zo in harmonie en goede gezondheid te kunnen hebben en behouden. Prachtig!
Wauh.. wat staat alles er mooi bij zeg.. Echt supers.. Die zou ik best wel eens live willen aanschouwen.. denk mijn vader ook.. :biggrin:
filmen is je ook mooi gelukt Glenn!Heb weer genoten! Prachtige Gorgonen! Ja, moet wel met zo'n rijke menu
![]()
Prachtig aquarium ,volgens mij veruit het mooiste die er op dit moment te zien is op de fora....!
Prachtig aquarium ,volgens mij veruit het mooiste die er op dit moment te zien is op de fora....!
Mooi glenn !!!
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Heb genoten van het filmpje, je bak is werkelijk prachtig! Mag je heel trots op zijn![]()
prachtig Glen. jammer dat ik niet met Arjen die kant op kon komen om je bak te bewonderen.
Dan moeten we nog een keeren lekker eten bij de chinees
![]()
Dat zou beslist niet verkeerd zijn Arjenmaar dan iets langer!!
Grt,
Martin.
De chinees was echt verrassend![]()
Je heb echt humor!! en dat in de nacht![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.