Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Goh duidelijk verschil in de verschillende regio's dan inderdaad, want ook ik kom ze nog met regelmaat tegen en ook wel in een toestand die op dat moment nog gezond te noemen is (wat het dus heel aantrekkelijk maakt voor veel mensen om er toch ook eentje te willen aanschaffen en daarmede misschien de vraag bij die winkeliers zo dus ook weer omhoog houdt?).

het blijkt marjan, dus moet ook regelmatig maar in het noorden komen kijken. Mijn zoon studeert op de ACTA dus ik zal wel vaker die kant op komen om zijn huisvesting te regelen.

Haha, leuk om te zien dat je toch ook nog wat hebt gekocht bij Sander. Mijn vader zei al dat je die groene zou meenemen ;-)
Ben benieuwd waar je deze nu hebt geplaatst. Erg mooie bak moet ik zeggen. Ziet er goed.

haha, ik heb meer dan die groene meegenomen, ik heb ook een paarse hydnopora en een paarse fungia meegenomen.

De volgend NPS is een Diodogorgia Nodulifera licht paarse met roze poliepen

deze staat gedurende de hele nacht vol in de poliepen, overdag staan die af en aan, maar wel zeker 5-6 keer voor ~een uur gedurende daglicht periode.

10267838183_cf210dd30c_c.jpg

10387986126_3ba537ddf1_c.jpg

10194188675_a1de7b674d_c.jpg

mijn laatste filmpje met de NPS koralen in de bak

http://youtu.be/Tt4SxJhIGqs

<object width="640" height="480">

<embed src="//www.youtube.com/v/Tt4SxJhIGqs?hl=nl_NL&version=3" type="application/x-shockwave-flash" width="640" height="480" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></object>

Laatst bewerkt:
Super mooi glenn je maak me nacht goedtopjes voor die bak wil ik wel een paar uur aanzitten en gezellig kletsen over de hobby!! geweldig mooi!! en wat een mooie vissen heerlijk die banen die ze kunnen trekken..dat mis ik wel me naso enz:)..

veel geluk

gr
san

Wauh.. wat staat alles er mooi bij zeg.. Echt supers.. Die zou ik best wel eens live willen aanschouwen.. denk mijn vader ook.. :biggrin:

Prachtig aquarium ,volgens mij veruit het mooiste die er op dit moment te zien is op de fora....!

Laatst bewerkt:
Dan moeten we nog een keer ;) en lekker eten bij de chinees :D

Dat zou beslist niet verkeerd zijn Arjen :p maar dan iets langer!!

Grt,

Martin.

Super mooi glenn je maak me nacht goedtopjes voor die bak wil ik wel een paar uur aanzitten en gezellig kletsen over de hobby!! geweldig mooi!! en wat een mooie vissen heerlijk die banen die ze kunnen trekken..dat mis ik wel me naso enz:)..

veel geluk

gr
san

nou san , dan kom je maar ff een bakkie doen toch, samen met marjan:o.

Back
Bovenaan