U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Haha... ze zoek mij op hoor, niet andersom[emoji12]Haha Een echte dierenvriend Glen gr jaap
ik vrees dat dat en fabeltje is adri...Hi Glenn,
Ik had laatst ergens gelezen dat artemia eitjes er altijd zo uit zien omdat ze gedroogd zijn.
Door deze weer opnieuw te hydrateren zijn ze gewoon bruikbaar.
Ik heb echter geen idee meer waar ik dit gelezen hebt, zal ff kijken of ik het kan vinden.
Groet
Adri
Dat gedeukte is het normale voorkomen van droge artemia-eitjes.ik vrees dat dat en fabeltje is adri...
ik heb bewust gewacht met reageren omdat dat ff wou uittesten.
helaas pindakaas.....
1- eitjes in een schotel zoutwater geplaatst en 3 dagen gewacht.... minimale uitkomst
2- eitje is een belucht fles geplaatst tot 3 dagen.... minimale uitkomst.
3- eitjes in zoetwater geweekt (1 dag) tot ze rond waren gezogen... daarna in een beluchte fles geplaats voor 2 dagen.... minimale uitkomst.
met minimale uitkomt bedoel ik, je kan je letterlijk tellen.... 50-70 stuks.
het zonder meer iets aannemen is iets dat ik juist niemand aanraadt.. ik zeg ook steeds tegen mensen "leer zelf denken". Door zelf te ervaren en te leren denken worden mensen slimmer en maken ze de juiste keuzes.'Ik vrees dat dat een fabeltje is' + 'Whatever ze zijn niet meer goed': ter verduidelijking wil ik dan toch graag nog opmerken dat het hier terdege niet om een fabel gaat, maar enkel om de slechte kwaliteit jouw emmer en of verkeerd handelen. Je wordt door veel mensen gevolgd en opgevolgd en men neemt veel zonder meer aan van jou, maar indien deze informatie niet gecorrigeerd zou worden zouden velen op grond van de uitspraak 'het is een fabel' plus daarbij het uiterlijke kenmerk van ingedeukte cysten ten onrechte kunnen denken dat dit soort met zo'n uiterlijk dan onbruikbaar of slecht is en dat is niet waar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.