Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

ziet de winkel er nu toonbaar uit glenn.
was erg in een dip geraakl toen de oudere (in leeftijd bedoel ik dan) er mee stopte

Ik denk dat het met de recessie te maken heeft gehad. De laatste 5 jaar heb ik veel zaken de boel zien versloffen.
De laatste jaar zie ik dat veel bedrijven aan hun imago werken en investeren in hun achterhaalde interieur en presentatie. We zitten in een positieve opwaartse spiraal.

Ik was was begin november ook daar en zag dat ze flink aan het verbouwen waren, er is een hele stuk bijgebouwd voor sps en lps koralen.
De werkzaamheden vorderen met een gestaagd tempo en zien er veelbelovend uit. Dat soort werkzaamheden betekend alleen maar dat men bezig is aan een opbouw en geloofd in verbetering.

De show aquarium boven in het middenstuk is indrukwekkend.
Niet qua koraal bezetting, maar gewoon zoals je er binnenkomt.

greetings, GlennF

Fijn om te lezen glenn dat er weer aangewerkt wordt.
als ik bij onze zoon ben in Eindhoven dan zeker weer een bezoekje waard.

De zeeveer staat open
16281828292_6f9113ccf9.jpg

greetings, GlennF

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1421260603140.jpg
    uploadfromtaptalk1421260603140.jpg
    26,4 KB · Weergaven: 72
Laatst bewerkt:
Zo staan de stokesie om 19:30
Vollop te wapperen en mooi uit.
Een constatering is dat ze zich kunnen verplaatsen door zich volledig op te blazen.

Ik had hem bewust op 2/3 van de voorkant gezet en hij staat nu meer naar de voorzijde.

16101959077_1267ae3acd.jpg

greetings, GlennF

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1421346909655.jpg
    uploadfromtaptalk1421346909655.jpg
    62,7 KB · Weergaven: 62
Zo staan de stokesie om 19:30
Vollop te wapperen en mooi uit.
Een constatering is dat ze zich kunnen verplaatsen door zich volledig op te blazen.

Ik had hem bewust op 2/3 van de voorkant gezet en hij staat nu meer naar de voorzijde.

16101959077_1267ae3acd.jpg

greetings, GlennF

Gaat je jouwe ook volledig dicht s'nachts?
de mijne trekt zich helemaal terug in zijn skelet, wanneer het licht aangaat blaast ie zich flink op om vervolgens de rest van de licht periode er bij te staan zoals op jouw foto.

Heey Glenn!

Is die zeeveer voor in je kolombakje?
Is het een Veretillum sp.? Ben benieuwd hoe je de houdbaarheid van deze zeeveer gaat ervaren aangezien het toch filterfeeders zijn.

Groetjes Youri

Heey Glenn!

Is die zeeveer voor in je kolombakje?
Is het een Veretillum sp.? Ben benieuwd hoe je de houdbaarheid van deze zeeveer gaat ervaren aangezien het toch filterfeeders zijn.

Groetjes Youri

Het is een filter feeder en bedoeld voor de nps kolom

(Cavernularia obesa)

greetings, GlennF

Hi Glenn,

zo begon die stokesi bij mij ook, als het licht aan was dan stond hij in, ging het licht uit dan kwam hij voorzichtig open.
Na een paar dagen begon het slijmen en was het einde verhaal na een week.

Hoop dat het bij jou beter zal verlopen.

groet
Adri

Inderdaad... Hoop dat ie dit niet te lang vol blijft houden en hij zich snel weer in volle glorie laat bewonderen. [emoji6]

greetz Davany

Ik zie dit voor het eerst vandaag... bij daglicht.. dat zegt hoop ik niks.. ik zit er bovenop.
In de nacht is het altijd klein en ingetrokken.

greetings, GlennF

Back
Bovenaan