U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Hoi Glenn, of het doseren van mangaan wel nuttig is betwijfel ik nog tot nu toe, schijnbaar reageren gonio's hierop maar of het opblazen een teken van genot is of weerstand is vraag ik me af , mangaan word ook toegevoegd door vlokvoer, sporenelementen en waterwissel.
Er is hierover al veel gezegd en laat mij er hier verder niet over uit, ik lees veel liever mijn koralen en zie of het goed gaat of niet.
gr. Marcel
Begrijp totaal de reacties niet van sommige, ik beledig niemand scheld niet.Ik constateer iets en reageer daarop.Wanneer ik dat lijstje met metingen naloop denk ik die bak kan nooit
Stabiel draaien. Het vliegt maar omhoog en omlaag.
Begrijp totaal de reacties niet van sommige, ik beledig niemand scheld niet.Ik constateer iets en reageer daarop.
Dat mijn constatering juist is kan niemand ontkennen.Dat vervolgens het antwoord is ik weet de oorzaak.Ik
experimenteer met mijn aquarium om reacties van koralen in kaart te brengen prima.
Maar wanneer ik in het lijstje lees meting 16-07 mg 1365 en 29-07 1215 denk ik die meting kan onmogelijk kloppen.
of je hebt een mg verwijderaar uitgevonden.
Met alle respect mart
Ok bedankt. Ben benieuwd hoe lang ik hem gezond kan houden.
Groeten Thijs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.