Thuis gekomen, tref ik dit aan.
Bekijk bijlage 415853
Een overgekookte afschuimer.....
De hele week opbrengt in de bak geloosd.
greetings, GlennF
Heb dat laatst ook gehad, wat ik wel opmerkte was dat dit resulteerde in poliepexpansie bij de koralen.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Thuis gekomen, tref ik dit aan.
Bekijk bijlage 415853
Een overgekookte afschuimer.....
De hele week opbrengt in de bak geloosd.
greetings, GlennF
dat is balen natuurlijk.
ik weet niet of het een beetje verzacht maar ik denk dat we het allemaal wel eens gehad hebben.
bij mij gaat de schuimer uit zijn dak als ik de gafzak weghaal.
je afschuimer is in iedergeval weer schoon.
mvg Jaap.
Limaria scabra oftewel vijlmossel, komt me bekend voor heb er nl ook 1....moeilijk houdbaar maar daar weet Glenn vast wel iets op.
gr. marcel
Limaria scabra oftewel vijlmossel, komt me bekend voor heb er nl ook 1....moeilijk houdbaar maar daar weet Glenn vast wel iets op.
gr. marcel
Heb dat laatst ook gehad, wat ik wel opmerkte was dat dit resulteerde in poliepexpansie bij de koralen.
Dan heeft mijn bak waarschijnlijk een patent op moeilijk houdbare koralen.
Toen ik een flowerkoraal kocht waren de meeste niet echt positief over de houdbaarheid hiervan, hetzelfde gold voor een vijlmossel.
Inmiddels zijn we ruim een jaar verder en doe ik niets speciaals om beide dieren in leven te houden.
Mijn flowerkoraal is inmiddels toch wel één van de blinkvangers in mijn bak.
groet
Adri
Heb je jou vijlmossel al een jaar Adri?
greetings, GlennF
Hi Glenn,
om precies te zijn, nog 3 weken dan heb ik hem een jaar.
groet
Adri
Idd.
Experiment...
Had er een paar weken geleden eentje gehaald en vond die eenzaam. Dus vandaag speciaal ervoor naar barendrecht gereden.
Clue's
NPS kolom, veel voeren, bactrieen kweken en dagelijks (of om de dag) spoelen naar het rif (Waterwissel met rif).
Hoe dit verloopt volgt ooit een verslag van.
Ik heb zo al teveel te melden,dat het rapporteren achterloopt op de werkelijkheid.
Maar ik doe zoals altijd, alleen wat er in me opkomt, om het voor mijzelf leuk te houden.
greetings, GlennF
Hier ook al negen maanden in de bak, dus je vooruitzichten zijn te doen....
gr. Marcel
weet niet of het mag maar dit is nog een mooie bak voor je berghia kweek
weet niet of het mag maar dit is nog een mooie bak voor je berghia kweek
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-...2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
en dan zit er nog vis in ook
ik weet niet wat hun voor ogen hadden maar die hebben de plank volledig mis geslagen.
mvg Jaap.
Daarnaast dat belachelijke bedrag die men ervoor vraagt en dan nog mensen die serieus gaan bieden... Nog geen euro voor de moeite dit kan gewoon niet. Gevalletje gewoon eenmaal alles aangeschaft in het aquarium gezet daarna stekker in t stopcontact en nooit meer naar omgekeken.
Mooi Glenn wanneer gaan ze in de grote bak of kijk je het eerst aan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.