GlennF
Senior Forumlid
WoW Glenn dat ziet er top uit zeg!!!! Met wat voor camera heb je dat onderwater gefilmd? En inderdaad t5 rules [emoji41][emoji41]
Gr. Jeroen
Dank je jeroen.
Gefilmd met een GoPro Hero3.
greetings, GlennF
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
WoW Glenn dat ziet er top uit zeg!!!! Met wat voor camera heb je dat onderwater gefilmd? En inderdaad t5 rules [emoji41][emoji41]
Gr. Jeroen
Goed bezig glenn!!! Geweldig topjes
Wat een pracht daar in die bak! Schitterend!
Dank je bas, slaap je nog goed met die kleine erbij?
greetings, GlennF
Dank je frank, ziet er niet gek uit he.....
greetings, GlennF
Het zijn op het moment zeer gebroken nachten, Glenn. Dus best zwaar af en toe!
Maar..als je dan het snoetje ziet dan ben je dat gelijk weer vergeten!![]()
Nee zeker niet. Beginners die mij vragen om advies adviseer ik om met dsr van start te gaan.
Hoewel onze meningen een beetje verschillen als het gaat om wisselen, vindt ik het persoonlijk wel raadzaam om periodiek (liefst wekelijks) kleine wissel (2%) door te voeren met TM zout.
Zeer bijzonder en zeker de moeite waard om eens bij je te komen kijken Mark. Ik ben 14 jan 's middags in denhaag.
greetings, GlennF
Veel en grote poliep. De poliepen ogen wit/blauw. het koraal oogt blauw
Bekijk bijlage 414552
Bij sommige takken zie je duidelijk minder grote poliepen.
Daardoor is het basis zichtbaar.
Het koraal heeft een olijf groene kleur
Bekijk bijlage 414553
De groeitoppen zijn wit en gaan over naar olijf groen waarde poliepen minder prominent aanwezig zijn.
De gele exemplaren staan al 4-8 weken erin. De grijze/blauwe staan net 1-2 weken.
Bekijk bijlage 414554
In de stekken bak onder led worden de poliepen steeds kleiner en wordt de ondergrond steeds beter zichtbaar.
Deze verkleur langzaam van olijfgroen naar geel.
Bekijk bijlage 414555
greetings, GlennF
Wat een prachtig filmpje
Bak ziet er echt heel mooi uit.
Kanonnen Glen prachtig hoor. , En inderdaat veeeel te vol haha fijne dagen gr jaap
Hey Glenn, mijn monti staat er precies zo bij als de eerste paar foto's van je hierboven. Zou leuk zijn als je een keer langs kan komen. 14 januari is op een woensdag als ik het goed heb. Ik moet natuurlijk wel werken, maar kan wss wel even tijd vrij maken. Een voordeel van eigen baas zijn. We spreken elkaar wel in het nieuwe jaar.
grt. Mark
BTW: gaaf filmpje zeg. Moet ook maar eens zo'n Go-pro aanschaffen.
Vorige week fosfaat gezakt van 1 naar 0,5 dus er zit schot in dinsdag ga ik het rif veranderen voor meer doorstroming en hoop dat de waardes stabiel blijven ook de bodem ga ik schoonspoelen met zeewater je hoort het van me Gr jaapHet is meer koraal dan water linkt het wel als je van binnen de bak filmt.
Je kijkt er net een vis tegenaan.
Als je zover ben en je waarden weer goed zijn weet je me te vinden,er staan een paar op je te wachten
greetings, GlennF
Vorige week fosfaat gezakt van 1 naar 0,5 dus er zit schot in dinsdag ga ik het rif veranderen voor meer doorstroming en hoop dat de waardes stabiel blijven ook de bodem ga ik schoonspoelen met zeewater je hoort het van me Gr jaap
Hey Glen ik heb maar heel wijnig flap maar daar maak ik me geen zorgen om voorheen heel makkelijk verholpen met bactos en licht zoals jii beschreef ik hoop dat de fosfaat handelbaar blijft zonder biopallets ik wil het met ijzer onder controller houden Gr jaap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.