Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Helaas is het niet mogelijk gebleken de rode haarster in leven te houden. Gisteren heb ik hem eruit gevist, omdat het ondersteboven op mij favia lag.
Normaliter laat ik het gewoon weg rotten. Omdat mijn favia mogelijk last van kon krijgen ben ik in de bak gegaan om het uit te vissen.
uploadfromtaptalk1400312125201.jpguploadfromtaptalk1400312138693.jpg

greetings, GlennF

Helaas is het niet mogelijk gebleken de rode haarster in leven te houden. Gisteren heb ik hem eruit gevist, omdat het ondersteboven op mij favia lag.
Normaliter laat ik het gewoon weg rotten. Omdat mijn favia mogelijk last van kon krijgen ben ik in de bak gegaan om het uit te vissen.
Bekijk bijlage 390133Bekijk bijlage 390134

greetings, GlennF

Jammer, nochtans heb je deze toch al een ruime tijd.

Wij hebben hier nu het zelfde probleem, de gele en rode zijn op.
Daar in tegen doet de groene het prima, deze is ook anders dan de andere 2.
Groene gaat bij het aanzetten van het licht intrekken en vertrekt naar een donker plekje.
Zodra de hoofd verlichting weer uit gaat komt hij weer in alle glorie te voorschijn, en deze blijft ook groot.
Wel jammer, in onze eerste bak hielden we ze wel in leven.

groetjes Hans en Ria

Wij hebben hier nu het zelfde probleem, de gele en rode zijn op.
Daar in tegen doet de groene het prima, deze is ook anders dan de andere 2.
Groene gaat bij het aanzetten van het licht intrekken en vertrekt naar een donker plekje.
Zodra de hoofd verlichting weer uit gaat komt hij weer in alle glorie te voorschijn, en deze blijft ook groot.
Wel jammer, in onze eerste bak hielden we ze wel in leven.

groetjes Hans en Ria

Ze waren gezond toen ze binnen kwamen, daar zal het niet aangelegen hebben. Ik ben wel minder gericht gaan voeren. De gele staat er bij mij nog. De groene idem. Alleen de rode is idd heel anders qua gedrag en structuur.

Wel jammer , daarom steun ik het indigogo sustainable coral farming project van tim wijgerde en micheal laterveer om een beter inzicht te krijgen in het houden van dit soort dieren.

http://www.zeewaterforum.info/forums/showthread.php?t=134128

greetings, GlennF

Laatst bewerkt:
ik ben blij met de 13 pagina tellende artikels in "onze zeeaquarium"
Het is een zeer mooi artikel geworden en ik wil michel dieleman en de hele redactie bedanken met de zeer mooie opmaak en het bijschaven en van de aangeleverde text voor mijn aquarium portret.
Daarnaast ben ik blij met de third party view van de DSR methode, hieruit kan ik zien dat mijn boodschap, die ik al een tijdje probeert over te dragen goed aankomt. (Michel staat eenmaal bekend als iemand die niet alles voor zoete koek slikt:))

14017505798_5904208b0a_b.jpg

14200884711_1449e60b6b_b.jpg

14204200805_d44b626062_b.jpg

op het OZ tijdschift die 4x per jaar verschijnt berust copyright, dus helaas kan ik die niet hier gaan plaatsen.
het is te bestellen via ABOLAND heb ik begrepen.

Laatst bewerkt:
Pakketje ontvangen zie ik.

verzonden via mijn iPhone via Tapatalk

Pakketje ontvangen zie ik.

Besteld en geleverd naar volle tevredenheid Jan.
Goed verpakt en snelle levering.
T.o.v. de eerste uitgave die ik had een hele verbetering van de uitstraling van het blad.

Dit ken jij vast nog wel...
uploadfromtaptalk1400326023993.jpg

greetings, GlennF

Zeker weten we hadden er toen ook een mooi aquarium in staan van de heer Fong, alweer 5 jaar geleden!

Zeker weten we hadden er toen ook een mooi aquarium in staan van de heer Fong, alweer 5 jaar geleden!

Ik was toen ook al ape trots.... kan je nagaan wat ik nu bent... haha...:)
Ik ren rondjes rond de tafel en mijn vrouw moet me inhouden...:)

greetings, GlennF

Ik was toen ook al ape trots.... kan je nagaan wat ik nu bent... haha...:)
Ik ren rondjes rond de tafel en mijn vrouw moet me inhouden...:)

greetings, GlennF

mmmm een aap? :p

Grappig glenn, ik heb het artikel net ff gelezen. Toch wel erg gaaf om te zien zoveel visjes bij elkaar. Eens kijken of mij dat succes ook gegund is.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

vissen vind ik zelf altijd nog lastig, ik denk dat een groot deel hiervan te wijten is dat ze eigenwijs zijn en een willletje hebben die je niet kan sturen.
Dus zet ze bij elkaar en je krijg te maken met een hierachie en daarmee samenhangende problemen. Koralen hebben dat niet, je plaatst ze en ze hebben het maar te accepteren. Wat dat betreft zijn het soms net mensen op een druk bezocht forum, meestal is er vrede en dan breekt zomaar de hel los om niks:confused:.

Grappig glenn, ik heb het artikel net ff gelezen. Toch wel erg gaaf om te zien zoveel visjes bij elkaar. Eens kijken of mij dat succes ook gegund is.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Zo dat word knallen op het water!!!

Veel plezier!!!

Gr. Jeroen

Back
Bovenaan