jaap keijzer
Senior Forumlid
Wel ik ga zo eens proberen wat fotos te schieten Glen en eens wat oefenen , ja de groei zit er zeker in bij jou , de bleutip gaat bij mij ook als een speer en komt bijna boven het water uit
gr jaap
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Heey glenn het groeit bij jou echt als kool zeg ziet er super uit.
Zie hier ook steeds meer poliep expansie en groei van jou stekjes zie je al goed, komen overal knoppe op.
Je merk nu ook dat nu je de dsr beter onder de knie krijg je ook meer te zien krijg in je bak.
Top.
Groetjes wesley
Wel ik ga zo eens proberen wat fotos te schieten Glen en eens wat oefenen , ja de groei zit er zeker in bij jou , de bleutip gaat bij mij ook als een speer en komt bijna boven het water uitgr jaap
Ziet er mooi uit Glenn ! Heb je wel eens een roze T5 ( Fiji purple ) geprobeerd ?
Ziet er mooi uit Glenn ! Heb je wel eens een roze T5 ( Fiji purple ) geprobeerd ?
Mooie foto je Walter buttons doen het goed zo te zien! Erg mooi stuk!
Gr. Jeroen
hey Glen je rifje is mooi gemengd , Hoe doen de favites het nu bij jou , gr jaap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.