Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Wel ik ga zo eens proberen wat fotos te schieten Glen en eens wat oefenen , ja de groei zit er zeker in bij jou , de bleutip gaat bij mij ook als een speer en komt bijna boven het water uit :rolleyes: gr jaap

Heey glenn het groeit bij jou echt als kool zeg ziet er super uit.
Zie hier ook steeds meer poliep expansie en groei van jou stekjes zie je al goed, komen overal knoppe op.
Je merk nu ook dat nu je de dsr beter onder de knie krijg je ook meer te zien krijg in je bak.
Top.

Groetjes wesley

Blij dat je er ook meer uit haalt wes, het gaat erom dat anderen (buiten mij) er ook resultaat me kunnen behalen.

Verstuurd van mijn GT-I9295

Wel ik ga zo eens proberen wat fotos te schieten Glen en eens wat oefenen , ja de groei zit er zeker in bij jou , de bleutip gaat bij mij ook als een speer en komt bijna boven het water uit :rolleyes: gr jaap

Oefening baart kunst jaap. Die blue tip is samen met de groene formosa ook een van de makkelijkste acropora's

Ziet er mooi uit Glenn ! Heb je wel eens een roze T5 ( Fiji purple ) geprobeerd ?

Ziet er mooi uit Glenn ! Heb je wel eens een roze T5 ( Fiji purple ) geprobeerd ?

Bedank jw.
Het was de bedoeling een blauwe te vervangen voor een gieseman auqapink, toen bleek dat het kapot uit de verpakking kwam, heb ik maar die actinic geplaats. Ik moet nog nieuwe lampen gaan halen.

Ziet goed uit Glenn kan het wel 100x zeggen!

Gr. Jeroen

Ja , die staat aan de ander kant van de bak. Ook mooi hoor. Ik ben nog aan het experimenteren met andere lampen. Niet alle merken zijn zo te halen in de winkels en bestellen is vaak een drama. Daarom heb ik nu de giesseman aquapink Bedank voor het meedenken jw.

Mooie foto je Walter buttons doen het goed zo te zien! Erg mooi stuk!

Gr. Jeroen

:p hey Glen je rifje is mooi gemengd , Hoe doen de favites het nu bij jou , gr jaap

Allen die er nu staan doen het prima. ik ben wel die 2 kwijtgeraakt, maar die kwamen al toegetakeld binnen (zending okt2012).

in de toekomst ga ik wat soorten inbrengen die ik niet kon behouden "just for the fun of it".

Voor het DSR experiment ben ik ook nog op zoek naar zoveel mogelijke stekken/koralen, of hoor ik graag tips over soorten koralen die de moeite waard zouden zijn om uit te proberen.

:rolleyes: hey Glen ,mischien heel raar maar ik wilde de favites die ik heb weggooien ,dacht dat hij dood was , nu vuld deze zich weer met poliepen , gr jaap

Back
Bovenaan