Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Hele gaafe kleuren Glen , met kleuren vooruitgegaan vooral de rosse millepora heel mooi als je daar ooit van gaat stekken ???? Gr jaap

Prachtige foto's Glenn! Je bak is echt een plaatje!

Wel één puntje van kritiek op de manier waarop je je foto's plaatst: met tapatalk zijn je foto's niet te bekijken en da's jammer! In tapatalk krijg je een miniatuurbeeldje (thumbnail) te zien en zodra je daar op klikt verschijnt er een yahoo login pagina helaas..

Aan de andere kant...moet jouw bak ook op een groot scherm bewonderen.. :rolleyes::biggrin:

dank je wel bas,
Dat is geen kritiek hoor:p! maar eerder een constatering waar ik aan gaat werken .
vanwege de beperking m.b.t. het plaatsen in tapatalk ben ik weer op de pc gaan werken, anders haal ik niet het optimale uit de foto's. Daarnaast hebben we het probleem met forum opslag.

Hey Glenn, ziet er goed uit man! Post maar snel die optimale foto's dan!

Heb je al plannen voor een ander huis? Kan die grotere bak maar snel genoeg komen haha! :d

De ene soort wil meer blauw de andere wil meer wit.
Toevallig zette Frank gisteren wat links van advanced aquarist in zijn dagboek Reef Tank waar eeen onderzoek in staat over groei onder 20 k 10 k en t5.
Heel verhaal waar ik snel overheen keek maar duidelijke verschillen.

dat klink interesant, daar gaan we naar kijken
als vast de link opgezocht naar franks2902 dagboek en de aanverwante artikels

frank2902 dagboek
http://zeewaterforum.info/forums/showthread.php?96522-Reef-Tank&p=1022236&viewfull=1#post1022236

[url]http://www.advancedaquarist.com/2008/3/aafeature1/view

[/URL]http://www.advancedaquarist.com/2007/2/aafeature#h9
http://www.advancedaquarist.com/2009/1/aafeature1

met dank aan senne76
http://www.reefcentral.com/forums/sh....php?t=2315500

Laatst bewerkt:
Geweldig Glenn

Wat een groei en gezondheid straalt er van je bak af.
Tot nu toe ben ik erg positief na je heldere uitleg over DSR en pas het zelf ook al deels toe.
Tot op heden alleen ca,kh en mag met daarbij po4 en no3 incl. azijn toevoeging.
Na een paar weken hiermee experimenteren valt het mij op hoe "gemakkelijk" dit alles te sturen is.

Als je per ongeluk tijdens het schoonmaken een paar toppen afbreekt hoor ik het graag;-) . Wordt nu eens tijd om de bak te gaan bevolken.

Keep up the good work.

Grtz Ralph

Hey Glenn, ziet er goed uit man! Post maar snel die optimale foto's dan!

Heb je al plannen voor een ander huis? Kan die grotere bak maar snel genoeg komen haha! :d

voorlopig niet ferdy, maar de foto's gaat wel lukken

IMG_4347

Laatst bewerkt:
Geweldig Glenn

Wat een groei en gezondheid straalt er van je bak af.
Tot nu toe ben ik erg positief na je heldere uitleg over DSR en pas het zelf ook al deels toe.
Tot op heden alleen ca,kh en mag met daarbij po4 en no3 incl. azijn toevoeging.
Na een paar weken hiermee experimenteren valt het mij op hoe "gemakkelijk" dit alles te sturen is.

Als je per ongeluk tijdens het schoonmaken een paar toppen afbreekt hoor ik het graag;-) . Wordt nu eens tijd om de bak te gaan bevolken.

Keep up the good work.

Grtz Ralph

Dank je ralph,
zo te horen pas je het balling deel toe, maar dan met de calculator ?
het lijkt zo ingewikkeld in de eerste instantie, als je eenmaal ermee bezig bent gaat het vanzelf.
stekken zijn er genoeg in de stekkenbak, het word tijd om een ad te plaatsen.

IMG_4329

Laatst bewerkt:
Heey glenn zietber weer super uit gave fotos zo allemaal bij elkaar op je foto pagina gaaf.

Groetjes wesley

Wow echt een prachtige bak, ik zie nu de foto's in het groot op de laptop haha. Ik denk dat je ook een erg goede camera hebt, zijn gewoon foto's die rechtstreeks uit een boek komen :p

Maar het ziet er allemaal lekker gezond en volgroeid uit, daar hou ik wel van! Dat is iets waar ik nog naartoe moet werken haha.

Wat je ook vertelde over die blauwe bakken, die Amerikanen zijn er inderdaad erg gek op, nu is het wel zo dat led verlichting op de een of andere manier ontzettend moeilijk te fotograferen is, het lijkt al snel erg blauw. Dit is wel het werkelijke licht, maar niet wat wij waarnemen waarschijnlijk.

En aangezien ik niet zo 'n geweldige fotograaf ben :rolleyes:.

Goedemiddag elke x als ik jou aquarium zie vraag ik me het zelfde af.Ik dag dat koralen elkaar netelen, maar bij jou groeit alles mooi door elkaar. Mvg mitchel

Prachtige foto's glenn!
Als je weer een keer mooie stekjes heb kom ik graag weer een keer kijken. stuur maar een pb, stekken genoeg
Je bak lijkt op de foto's nog veel mooier te zijn geworden. ik zie nog steeds vorderingen roy

Mvg,
Roy

dank je roy !

IMG_4324

Goedemiddag elke x als ik jou aquarium zie vraag ik me het zelfde af.Ik dag dat koralen elkaar netelen, maar bij jou groeit alles mooi door elkaar. Mvg mitchel

netelen doen ze ook, maar als ze gezond zijn en je hou het een beetje bij gaat het redelijk goed. ik heb daar zo mijn handig heden voor om het een beetje bij te houden.

Back
Bovenaan