jaap keijzer
Senior Forumlid
Hele gaafe kleuren Glen , met kleuren vooruitgegaan vooral de rosse millepora heel mooi als je daar ooit van gaat stekken ???? Gr jaap
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Prachtige foto's Glenn! Je bak is echt een plaatje!
Wel één puntje van kritiek op de manier waarop je je foto's plaatst: met tapatalk zijn je foto's niet te bekijken en da's jammer! In tapatalk krijg je een miniatuurbeeldje (thumbnail) te zien en zodra je daar op klikt verschijnt er een yahoo login pagina helaas..
Aan de andere kant...moet jouw bak ook op een groot scherm bewonderen..:biggrin:

De ene soort wil meer blauw de andere wil meer wit.
Toevallig zette Frank gisteren wat links van advanced aquarist in zijn dagboek Reef Tank waar eeen onderzoek in staat over groei onder 20 k 10 k en t5.
Heel verhaal waar ik snel overheen keek maar duidelijke verschillen.
Geweldig Glenn
Wat een groei en gezondheid straalt er van je bak af.
Tot nu toe ben ik erg positief na je heldere uitleg over DSR en pas het zelf ook al deels toe.
Tot op heden alleen ca,kh en mag met daarbij po4 en no3 incl. azijn toevoeging.
Na een paar weken hiermee experimenteren valt het mij op hoe "gemakkelijk" dit alles te sturen is.
Als je per ongeluk tijdens het schoonmaken een paar toppen afbreekt hoor ik het graag;-) . Wordt nu eens tijd om de bak te gaan bevolken.
Keep up the good work.
Grtz Ralph

ssstttt.... wes zo is het geen verrassing meer.
http://www.flickr.com/photos/98569519@N06/9479708310/
IMG_4327
dit is de dagboek der dagboeken, met de bak der bakken
de bak van Chingchai in thailand
http://www.reefcentral.com/forums/showthread.php?t=1692183
Goedemiddag elke x als ik jou aquarium zie vraag ik me het zelfde af.Ik dag dat koralen elkaar netelen, maar bij jou groeit alles mooi door elkaar. Mvg mitchel
Ja, da's zeker een hele mooie bak!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.