U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Sjiek zo'n panelen, zijn ze van Scheuten...
Een vraagje: ik zag dat je de stukken levend steen met riffmortel vastmaakte. Heb je dan het water al klaar staan met het steen in, vervolgens pvc statief voorzien van de stenen en dan het aquarium in. Dit kost toch veel tijd? en kan dit zomaar met levend steen?
Ik blijf dit zeker volgen, en wellicht kom je over paar maanden wel terecht in mijn dagboek![]()
Sjiek zo'n panelen, zijn ze van Scheuten...
Hopelijk niet anders door sparen voor een nieuw dak![]()
Hoi frank, mag ik je hier dan even proficiat wensen.
zie je volgende week.
groetjes
twan

Ben je niet bang dat het zeewater de spiegellaag aantast met alle gevolgen van dien?
Zou niet weten waarom? Misschien dat ik "just in case" morgen even kit rondom de spiegel doe.
Maar nu ik nu in de avond zie hoeveel licht er verloren ging en zinloos naar het plafond werd getransporteerd is dit in het kader van het efficiënt omgaan met je energie wel een goed plan.
Slim idee zo met een spiegel voor mij helaas geen oplossing daar mijn armatuur 10 cm boven de bak uitsteekt.
Het lijkt mij idd wel een goed idee om dit op deze manier op te lossen
Ben erg benieuwd naar het resultaat
Hallo Frank,
Ik ben mijn eerste stappen in de hobby aan het zetten en mij eerst goed aan het informeren.
Veel lezen en kijken dus.
Via iemand anders zijn dagboek ben ik hier terecht gekomen.
Nu moet ik eerlijk zeggen... Ik snap het niet, wat is hier nu allemaal zo mooi aan.
Een hele hoop amateuristisch gedoe...
Wat ik eigenlijk wil zeggen is..
Man, wat ben jij goed bezig :biggrin:
Prachtig om te zien hoe jij alles opbouwt, uitzoekt en probeert.
Ikzelf heb twee linker handen en van techniek ken ik ook al niet erg veel. Zal er uiteindelijk toch wel iets van opsteken.
Ik blijf uw dagboek zeker volgen en zal in bij mijn eerste bak zeker en vast nog eens van pagina 1 beginnen lezen!
Keep it up en bedankt voor de heel duidelijke uitleg.
Hallo Frank,
Ik ben mijn eerste stappen in de hobby aan het zetten en mij eerst goed aan het informeren.
Veel lezen en kijken dus.
Via iemand anders zijn dagboek ben ik hier terecht gekomen.
Nu moet ik eerlijk zeggen... Ik snap het niet, wat is hier nu allemaal zo mooi aan.
Een hele hoop amateuristisch gedoe...
Wat ik eigenlijk wil zeggen is..
Man, wat ben jij goed bezig :biggrin:
Prachtig om te zien hoe jij alles opbouwt, uitzoekt en probeert.
Ikzelf heb twee linker handen en van techniek ken ik ook al niet erg veel. Zal er uiteindelijk toch wel iets van opsteken.
Ik blijf uw dagboek zeker volgen en zal in bij mijn eerste bak zeker en vast nog eens van pagina 1 beginnen lezen!
Keep it up en bedankt voor de heel duidelijke uitleg.
Helemaal mee eens!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.