Mooi om te lezen dat je vertrouwen of nieuwsgierigheid in de Leds weer terug is :biggrin:
Lees veel topic mee Frank, zeker één waar een kubus bij betrokken is![]()
Nieuwsgierigheid zal er wel blijven, overtuiging is er vooralsnog niet volledig :biggrin:.
Sommige denken wel dat ik een afkeer heb tegen led, maar dat is het feitelijk niet. Zelf heb ik ook nog steeds leds gedeeltelijk boven mijn bakkie
Ik heb me daarnaast voorgenomen om met mijn eigen visie en kennis verder te gaan en deze grotendeels voor me te houden. Want mocht er dan iets mis zijn met je bak dan wordt je hierop gelijk beoordeeld en wordt je weggezet als iemand die experimenteel bezig is. Terwijl ook dat niet zo is...
Misschien heb je het opgemerkt, maar ik ben ook steeds minder actief op het forum als voorheen. Ik lees wel mee, maar daar blijft het voorlopig ook een heel eind bij. Dit heeft ook mede te maken dat ik me de laatste tijd meer ben gaan richten op de zeomethode.
Zag dat je bezig bent met een kubus, mooie maat 95x95x65 topjes. Ik heb sinds enkele weken/maanden ook een kubus. De stap van een lengte bak naar een kubus heb ik nog geen enkele dag spijt van gehad. Ik ga jou iig volgen de komende tijd. Het is altijd mooi om te zien hoe een bak wordt opgezet. Succes alvast!!!