U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hey Frenkie nog last gehad van de stroomstoring afgelopen nacht??
Nope hoorde het vanmorgen op het nieuws
"Met name Venray had er het meeste last van"
hmm stroom storing???
Niks van gemerkt hier in Venray
en idd frank transport van vissen is meestal wel een zwaardere conditie
dus een aquarium zonder stroom moet toch ff kunnen maar ook weer niet te lang
Ow... hahaha... niets van meegekregen.
Vanmiddag ben ik toch vrij, dus over een uurtje weet ik wat me te wachten staat. Maar vanmorgen om 7.30 hoorde of merkte ik niets bijzonders.
Ik maak me ook niet zo snel druk als andere mensen als het gaat om stroomuitval. Een aquarium kan best wel een tijd zonder stromingspompen, afschuimer en verlichting. Vergeet niet dat als de dieren naar Nederland worden geìmporteerd deze 24 uur onderweg zijn en aan zwaardere condities worden blootgesteld.

Slim idee zeg!!!! Frank, ik heb me abo ff verlengt op je dagboekhou wel van een beetje knutselen (als ik tijd heb) en dit is weer een leuk projectje dacht ik zo..... Ga je volgen.
Leuk idee zeg, die zeo-sump.
Volgens mij zou een aftakking van de opvoer, overloop goed zijn om de doorstromingssnelheid te reele. Toch wel belangrijk bij zeovitsysteem.
En Hoe ga je de steentjes vervangen? Maak je iets zodat je de steentjes er makkelijk uit kan halen? Een korfje of zoiets?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.