Jan Harbers
administrator
En als het dak te klein is?
Voor 275 watt heb je een oppervlakte nodig van 1.66 bij 99,6 cm.....reken maar uit.
Sent from my iPhone using Tapatalk
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ja dat bedoel ik Jan, als het dak te klein is.
Verschillen is verkrijgbare CaCl2 (Calciumchloride);
Bekijk bijlage 378148
Links (geel/roze kleurig) heb ik destijds eens gekocht voor 10 euro de kg. Tegenwoordig haal ik mijn zouten in Duitsland wat 6,90 per kg kost en wat een veel hoger zuiverheidsgehalte bezit. Dat kun je ook wel duidelijk zien aan de foto rechts. De oplosbaarheid van de CaCl2 rechts is veel beter en volledig zonder restanten.

Ha Frank. Wat er over blijft is dat vervuiling of heeft dat ook nog een functie? De 'merken' die je vergelijkt zul je wel niet kenbaar willen maken?
Groeten,
Michiel
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Die bruine lijkt wel red sea reef foundation A, zo ziet het er bij mij uit in ieder geval na 110gr op 200ml osmose
Dan houd het op jammer
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tja Frank dat is nu ook weer de uitdaging met een komkommer.
Ik heb er ook 1 inzitten en hiervoor had ik een appel hield en houd ze wel in de gaten.
Liever hier een beetje spanning mee dan ergens anders mee.
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Kan nu niet zeggen dat deze hobby zo ontspannend is, jij wel :biggrin:. Het is altijd wat :biggrin:.
En zeker als Twan zegt dat je niet in je bak mag komen omdat er 180v opstaat😰
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
, die snap ik even niet
.
Ik heb geen stroomspanning op de bak iig. Ik heb gelukkig nog nooit hoeven break-dance'n daardoor![]()
Maar ik wel het prikte
Verstuurd van mijn GT-P5110 met Tapatalk
Ik heb er ook al eens last van gehad, spanning op m'n water.....
niet fijn.
Ik ben overigens van mening dat je altijd je mening (inclusief het vermelden van merknamen) mag (en moet?) vermelden als je een conclusie/constatering vermeldt na een vergelijk van producten.
In dit geval reageer ik op je vorige pagina.... Welke merken zijn het ?
Enne..... waar blijven je beloofde foto's ?
;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.