ik weet wat leuks...hang er een aan de muur, boven je bank. Succes gegarandeerdMocht ik je niet meer spreken...het ga je goed in ieder geval!
Hahaha... beter in de muur met een mooie rvs lijst eromheen. Het levend schilderij effect
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
ik weet wat leuks...hang er een aan de muur, boven je bank. Succes gegarandeerdMocht ik je niet meer spreken...het ga je goed in ieder geval!
Haha frank dat soort argumenten klinkt mij zo bekend in de oren en ik maar denken wat zeurt mn moeder toch maar das dus een vrouwen kwaal haha .
M.v.g henk
Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
Die 13 uur haal ik makkelijk per jaar![]()
en dat is nou precies de reden dat ik geen tijd meer heb voor mn bak....die overige tig uren maak ik in huis![]()
en dat is nou precies de reden dat ik geen tijd meer heb voor mn bak....die overige tig uren maak ik in huis![]()
Dat pak je dan niet zo best aan
Mij prioriteit ligt bij de bak .
Heb al tegen mn vriendin gezegt dat er pas een trouwdatum komt als mn nieuwe bakje in draait.
En ze ging nog akkoord ook haha .
:thumbup:
Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
Erg netjes Frank je gaat zeker een hoop geld overhouden![]()
Hij houdt denk ik niet meer over maar geeft wel minder uit voor energie, nu weer 230 euro besparing!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Let the sun shine
goed bezig Frank.
Het is in ieder geval een goede investering, wij verkopen ze met een minimaal rendement van meer dan 10% op het geïnvesteerde bedrag.....vergelijk maar met de de rente die je vangt bij een bank!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Yep!!! Laat maar komen. Dan hoef ik me alleen nog maar druk te maken om mijn gasrekening.
Tis jammer dat hier in venray geen gas in de grond zit, zoals in Groningen. Anders had ik op de een of andere manier wel gezorgd dat er een buis de grond in kwam :biggrin:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.