U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
maikel. zei:weet iemand wat deze vis doet in de bakken van ons
Halichoeres lapillus
maikel. zei:weet iemand wat deze vis doet in de bakken van ons
Halichoeres lapillus
bobo zei:Hoi,
Prachtige vissen die tuka's....dat ze eten is wel geen garantie dat ze blijven leven hoor!![]()
Succes ermee:goed:
Grtz,
Kurt
maikel. zei:ik heb wat info gezocht over deze vis en ik heb besloten deze vis niet te koen deze teroriseerd de hele is niet reefsafe duwt grote stenen omver aanfgezien dat deze lipvis niet klijn blijft is het geen aanrader hij veranderd ook nog van tekening en is dan minder mooi
maikel. zei:vandaag 6 http://www.zeewaterforum.org/database/index.php?DierID=113&taal=ned&GroepID=10&HoofdgroepID=1
gekocht
hij had ze al drie weken in de bakken zitten en ik heb ze zien eten
dus ik hoop dat ze nu voorlopig in de filter goed dik eten dan kunnen ze over
een maandje in het aqaurium rond zwemmen
maikel. zei:ik heb de info op de data base van de forum gelezen
alleen hier staat een foto die er veel op lijkt
zitten bij de siervis
mooie vis met een stekels (lijkt het wel )op zijn rug
hij lijkt hier het meest op http://www.zeewaterforum.org/database/index.php?DierID=465&taal=ned&GroepID=23&HoofdgroepID=1
dit is hem zeker
naso zei:Maikel,als ik jou was zou ik die platvis er maar uithalen,anders hou je je binnen niet al te lange tijd niet veel Anthiassen meer over.....Het zijn echte rovers.
Alles onder de vijf centimeter verdwijnt in die grote bek.Hier in Vlaardingen hebben er een aantal ingezeten en hebben een aardige schade aangericht,zelfs een nieuw ingebrachte lipvis werd na 5 sec. uit het water geplukt door de bothussen.....
Pieter
De Bothus potas,rover eerste klas.....Zaten er hier 6 in ,diepvries garnalen......een stuk of vier per platvis .....binnen 5 sec.verdwenen.....probeer maar...maikel. zei:is dit echt waarzeker weten dat het de zelfde vissoort is ik weet dat het aaseters zijn maar alleen als ze dood zijn toch
![]()
naso zei:De Bothus potas,rover eerste klas.....Zaten er hier 6 in ,diepvries garnalen......een stuk of vier per platvis .....binnen 5 sec.verdwenen.....probeer maar...
hoi maikel, je hebt het eerst over een Halichoeres lapillus. die vissen die bij de siervis zitten zijn idd rendiervissen, maar helemaal niet de soort die je eerst vernoemd. deze lipvis is ook een borstelworm-eter. zou zeker de 2 nog eens vergelijken. het zijn absoluut niet dezelfde vissen.maikel. zei:ik heb de info op de data base van de forum gelezen
alleen hier staat een foto die er veel op lijkt
zitten bij de siervis
mooie vis met een stekels (lijkt het wel )op zijn rug
hij lijkt hier het meest op http://www.zeewaterforum.org/database/index.php?DierID=465&taal=ned&GroepID=23&HoofdgroepID=1
dit is hem zeker
de boys (aka ratke) zei:hoi maikel, je hebt het eerst over een Halichoeres lapillus. die vissen die bij de siervis zitten zijn idd rendiervissen, maar helemaal niet de soort die je eerst vernoemd. deze lipvis is ook een borstelworm-eter. zou zeker de 2 nog eens vergelijken. het zijn absoluut niet dezelfde vissen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.