Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Eindelijk ...

Hoi Thomas,

Die rare dingen zijn kalkwieren en meestal verdwijnen die later weer. Je opbouw en koralen vind ik erg mooi alleen jammer dat die sarcophyton(paddo-leder) zo in een hoekje staat, heeft ie iets misdaan?
Verder echt alles super:goed:

gr. Cees

hij heeft niks misdaan in tegendeel hij is heel braaf :D
hij staat daar omdat je van de andere kant een totaal ander zicht hebt op de bak, en de plaats waar hij staat is vanaf de andere kant ene soort zandvlakte :)
maar ik zal daar ook nog eens wat fotokes van posten hoor

Ik vind de opbouw ook heel erg geslaagt :goed:

Volgens mij is dit binnen enkele maanden een erg mooie bak , zeker als er een laagje zand in ligt en je koralen gegroeit zijn :D

hey hey,

tgoh iedereen bedankt voor de leuke kritieken
ik ben zelf ook heel tevreden eigelijk over mijn opbouw
zeker omdat er nog een paar dingetjes zijn die op de foto's die er nu zijn niet duidelijk of zichtbaar zijn :D dus die zullen ook nog wel op foto komen
en dat "ding" is idd padina
blijkbaar vrij onschadelijk dus laten we het zitten
ik moet mij echt inhouden om niet nog meer koralen te kopen :p , ik had mezelf voorgenomen een maand niks meer te kopen sinds mijn bezoek aan coralcave en heb het toch 2 weken kunnen volhouden :o vanmiddag steen met roze buttons gekocht :D maar nu ga ik mij toch proberen inhouden want ik wil mijn bak wat laten rijpen voor mooie blauwe en groene acro's en een school anthias'jes

:D :D
ik ben blij, ik heb vandaag voor de eerste keer een poetsgarnaal effectief een vis zien poetsen in mijn aqaurium, ik had de hoop al opgegeven dat het 4 luie donders waren maar eentje is toch in een poetsbui gekomen :D super leuk om te zien

Leuk he AquaThomas,
Blijft altijd een spectaculair zicht hoe soms vissen staan aan te schuiven voor een lekkere peeling/poetsbeurt.

AquaThomas zei:
:D :D
ik ben blij, ik heb vandaag voor de eerste keer een poetsgarnaal effectief een vis zien poetsen in mijn aqaurium, ik had de hoop al opgegeven dat het 4 luie donders waren maar eentje is toch in een poetsbui gekomen :D super leuk om te zien

Hey,

mooi bakje begint er goed uit te zien.Heb er nu zelf ook 2 poetsgarnalen inzitten, heb er helaas nog maar 1 over denk ik.Heb hem ook nog niet zien poetsen,maar zit wel vaak achter de stenen verborgen....
Die Padina heb ik ook nog in de bak voor het moment,maar heb bergepen dat die vanzelf weer weggaat.
mvg Joeri
AquaThomas zei:
idd mijn twee dokters hangen ieder om beurt te wachten op hun beurt, echt leuk om te zien :D

vandaag weer eventjes wezen shoppen

een klein acrotje met flashy fluo groene buttons
en 7 juffertjes ( Enneacampus ansorgii ) iemand ervaring met deze soort?
foto's volgen zo snel mogelijk

Die kalkalgen vliegen erop bij jou :eek:

laat je de achterwand paars worden? Je hebt aardig wat zwemruimte zo voor de vissen. Is een pilaar ergens vooraan een idee?

groeten Wouter

Back
Bovenaan