Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

EHEIM incpiria marine 330

Jef G

ZeewaterForum lid
Hey allemaal,

Ik sta op het punt om mijn eerste zoutwater aquarium aan te kopen en me eindelijk aan deze droom te wagen.
Mijn oog is gevallen op een " EHEIM incpiria marine 330".

Zijn er mensen die hier goede of slechte ervaringen met hebben?

Alvast bedankt.

Mooie bak, redelijk kleine sump. Zit wel een deksel/glasplaten op die getint zijn. Die moeten eraf voor de meeste verlichting.
Dus de lichten zitten niet in de bovenste kap? Maar moeten nog boven de bak geplaatst worden? Dat was me niet helemaal duidelijk met de info die ik kon vinden

Dus de lichten zitten niet in de bovenste kap? Maar moeten nog boven de bak geplaatst worden? Dat was me niet helemaal duidelijk met de info die ik kon vinden
Er zit een tl armatuur in, die past wel onder de afdekplaten. Maar de meeste mensen draaien op LED welke vaak niet in een dichte kap kan

Als je de bak opzoekt op de site van de producent en je scrollt door de productfoto's heen, dan zie je dat de meegeleverde ledbalken op een profiel/rand steunen en dat je daar de glazen dekruit overheen schuift.

Ik was gisteren toevallig bij iemand thuis die een incpiria heeft en daar zag ik het ook "live".

Ik heb hem staan en ben hem aan het indraaien! De opvoerpomp die er bij komt zal ik niet gebruiken. Verder is de verlichting prima. Ik heb 4 stuks 3x blauw wit en 1x blauw . Ik weet niet of je in zuid Holland woont of redelijk dichtbij. Bij verloop hebben ze hem staan als show bak. Vol met koralen en vissen! Dan kan je eventueel kijken.
Veel plezier met de aankoop en de start!!!
Ik zit nu in mijn lelijke fase 🤣 maar we hebben geduld 💪🏻

Als je de bak opzoekt op de site van de producent en je scrollt door de productfoto's heen, dan zie je dat de meegeleverde ledbalken op een profiel/rand steunen en dat je daar de glazen dekruit overheen schuift.

Ik was gisteren toevallig bij iemand thuis die een incpiria heeft en daar zag ik het ook "live".
Zo ziet het er uit. Inderdaad zoals jij omschrijft!

Bijlagen

• 20250908_151151.jpg
    20250908_151151.jpg
    69,2 KB · Weergaven: 20
Back
Bovenaan