U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dus de lichten zitten niet in de bovenste kap? Maar moeten nog boven de bak geplaatst worden? Dat was me niet helemaal duidelijk met de info die ik kon vindenMooie bak, redelijk kleine sump. Zit wel een deksel/glasplaten op die getint zijn. Die moeten eraf voor de meeste verlichting.
Er zit een tl armatuur in, die past wel onder de afdekplaten. Maar de meeste mensen draaien op LED welke vaak niet in een dichte kap kanDus de lichten zitten niet in de bovenste kap? Maar moeten nog boven de bak geplaatst worden? Dat was me niet helemaal duidelijk met de info die ik kon vinden
Zo ziet het er uit. Inderdaad zoals jij omschrijft!Als je de bak opzoekt op de site van de producent en je scrollt door de productfoto's heen, dan zie je dat de meegeleverde ledbalken op een profiel/rand steunen en dat je daar de glazen dekruit overheen schuift.
Ik was gisteren toevallig bij iemand thuis die een incpiria heeft en daar zag ik het ook "live".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.