Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Ed's eerste zee-aquarium!

Een paar foto's maar weer eens:

Bijlagen

• _MG_0058.JPG
    _MG_0058.JPG
    432,4 KB · Weergaven: 3
  • _MG_0069.JPG
    _MG_0069.JPG
    538,9 KB · Weergaven: 2
  • _MG_0073.JPG
    _MG_0073.JPG
    378,3 KB · Weergaven: 41
  • _MG_0080.JPG
    _MG_0080.JPG
    453,7 KB · Weergaven: 3
  • _MG_0082.JPG
    _MG_0082.JPG
    528,8 KB · Weergaven: 3
Mooi , en jij wil hier nog een stuk of wat stekken in kwijt :p. Die bak staat al vol man !!!

Grt, Marco

jaaaa eindelijk een overzichtsfoto action heel erg mooi edwin!!! en die detailfoto's zijn werkelijk waar weer om van te kwijlen!!

Bedankt Miran, ik moet toch nog eens leren om de diepte in mijn bak beter op de sensor te krijgen...:confused:

Mooi , en jij wil hier nog een stuk of wat stekken in kwijt :p. Die bak staat al vol man !!!

Grt, Marco

Haha een wijs man zei mij ooit eens, zolang je nog steen ziet kan je nog wel wat kwijt :biggrin:. Die stekken gaan er echt wel komen de 28ste.

Bedankt Miran, ik moet toch nog eens leren om de diepte in mijn bak beter op de sensor te krijgen...:confused:

je ziet de diepte zo ook maar snap wat je bedoelt... wat gebeurd er als je de foto meer frontaal maakt? of wellicht meer van opzij, dat je mooi de opbouw ziet van het rif?

@Miranda: Ik ga er mee aan de slag. Ik dacht zelf ook van onder naar boven en dan schuin op de voorruit.

@Marco: Eerst de techniek verbeteren hè ;)

Ten slotte, deze foto kon ik jullie niet onthouden. Niet helemaal scherp de kokerworm, maar de compositie spreekt boekdelen :cool:

Bijlagen

• _MG_0075.JPG
    _MG_0075.JPG
    381,2 KB · Weergaven: 55
hai edwin

erg mooie bak hoor !!!

zeker met zo veel verschillende monti plaat

ik hou je stekken goed in de gaten hoor helaas was ik te laat bij je laaste

aanbod Monti plaat blauwe poliep

maar goed ik hou je in de gaten lol

Grtz Michel

@Taurus: Nee hoor Miran, het is puur hobby. Fotografeer m'n dochter haar wedstrijden, zo heel af en toe een bruiloft. Wie weet ooit ;).

@Stefan: volgens mij ken jij hem ook :biggrin:;)

@djpinscher: dank je wel Michel. Die monti zal vast wel weer eens gestekt moeten worden.

@Taurus: Nee hoor Miran, het is puur hobby. Fotografeer m'n dochter haar wedstrijden, zo heel af en toe een bruiloft. Wie weet ooit ;).

@Stefan: volgens mij ken jij hem ook :biggrin:;)

@djpinscher: dank je wel Michel. Die monti zal vast wel weer eens gestekt moeten worden.

daarom hou ik je ook in de gaten ;)

grtz

Prachtige foto's maak jij Edwin,zeker die van die kokerworm.
De kokerworm die jij heb staan is een plaatje en één van mijn favorieten,maar dat was mijn pincetvis ook en die twee gaan net weer niet samen.
Je bak bak staat er picobello bij uitsteeekend

@Ger: bedankt! Die pincet stond bij mij ook lang op het verlanglijstje.
Ik zit net even terug te lezen in mijn dagboek en zie dat ik alweer sinds Mei dit jaar aan het tobben ben met mijn Deltec kalkreactor :mad:.
Kalkreactor staat inmiddels al weer 2 dagen uit. De laatste tijd ging er 500 gram CO² in een week door heen. Niet normaal natuurlijk. Het lijkt een lek bij het pompje te zijn die er voor zorg dat de CO² wegloopt uit de reactor. Anders kan ik het ook niet verklaren. KH stond gisteren op 6,7 en Ca op 330. KH inmiddels gebufferd. Ca heb ik momenteel niet staan, moet dus morgen op stap om Ca te halen en mijn reactor weg te brengen.
Tevens mis ik weer een blad van het rotortje. Is gewoon verdwenen. Ik vraag me afhoe dat toch mogelijk is. Dit is niet de eerste keer. Je zou denken dat indien het afbreekt het rotortje vast zou slaan. Maar het verdwijnt gewoon...:confused:. Als ik uitreken wat die reactor me gekost heeft, wordt ik niet vrolijk...
Laatste tijd veel CO² verbruik, meerdere rotortjes en asjes. Ook een aantal keer de Aquabee pompjes vervangen op de reactor. Om maar niet te spreken over de hoeveelheid Ca en KH plus ik ondertussen in de bak gekieperd heb, omdat de reactor zijn werk niet doet.
Ik ben er helemaal klaar mee....

@Ger: bedankt! Die pincet stond bij mij ook lang op het verlanglijstje.
Ik zit net even terug te lezen in mijn dagboek en zie dat ik alweer sinds Mei dit jaar aan het tobben ben met mijn Deltec kalkreactor :mad:.
Kalkreactor staat inmiddels al weer 2 dagen uit. De laatste tijd ging er 500 gram CO² in een week door heen. Niet normaal natuurlijk. Het lijkt een lek bij het pompje te zijn die er voor zorg dat de CO² wegloopt uit de reactor. Anders kan ik het ook niet verklaren. KH stond gisteren op 6,7 en Ca op 330. KH inmiddels gebufferd. Ca heb ik momenteel niet staan, moet dus morgen op stap om Ca te halen en mijn reactor weg te brengen.
Tevens mis ik weer een blad van het rotortje. Is gewoon verdwenen. Ik vraag me afhoe dat toch mogelijk is. Dit is niet de eerste keer. Je zou denken dat indien het afbreekt het rotortje vast zou slaan. Maar het verdwijnt gewoon...:confused:. Als ik uitreken wat die reactor me gekost heeft, wordt ik niet vrolijk...
Laatste tijd veel CO² verbruik, meerdere rotortjes en asjes. Ook een aantal keer de Aquabee pompjes vervangen op de reactor. Om maar niet te spreken over de hoeveelheid Ca en KH plus ik ondertussen in de bak gekieperd heb, omdat de reactor zijn werk niet doet.
Ik ben er helemaal klaar mee....

Als je de spullen voor Ca te verhogen niet kan verkrijgen dan heb ik hier nog wel wat liggen Ed !!!

Grt, Marco

Back
Bovenaan