U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
jaaaa eindelijk een overzichtsfoto action heel erg mooi edwin!!! en die detailfoto's zijn werkelijk waar weer om van te kwijlen!!
Mooi , en jij wil hier nog een stuk of wat stekken in kwijt. Die bak staat al vol man !!!
Grt, Marco
Bedankt Miran, ik moet toch nog eens leren om de diepte in mijn bak beter op de sensor te krijgen...![]()
Haha een wijs man zei mij ooit eens, zolang je nog steen ziet kan je nog wel wat kwijt :biggrin:. Die stekken gaan er echt wel komen de 28ste.
@Marco: Eerst de techniek verbeteren hè![]()
Hmmm een erg bekende uitspraak! :biggrin:Haha een wijs man zei mij ooit eens, zolang je nog steen ziet kan je nog wel wat kwijt :biggrin:. Die stekken gaan er echt wel komen de 28ste.
@Taurus: Nee hoor Miran, het is puur hobby. Fotografeer m'n dochter haar wedstrijden, zo heel af en toe een bruiloft. Wie weet ooit.
@Stefan: volgens mij ken jij hem ook :biggrin:
@djpinscher: dank je wel Michel. Die monti zal vast wel weer eens gestekt moeten worden.
@Stefan: volgens mij ken jij hem ook :biggrin:![]()
@Ger: bedankt! Die pincet stond bij mij ook lang op het verlanglijstje.
Ik zit net even terug te lezen in mijn dagboek en zie dat ik alweer sinds Mei dit jaar aan het tobben ben met mijn Deltec kalkreactor.
Kalkreactor staat inmiddels al weer 2 dagen uit. De laatste tijd ging er 500 gram CO² in een week door heen. Niet normaal natuurlijk. Het lijkt een lek bij het pompje te zijn die er voor zorg dat de CO² wegloopt uit de reactor. Anders kan ik het ook niet verklaren. KH stond gisteren op 6,7 en Ca op 330. KH inmiddels gebufferd. Ca heb ik momenteel niet staan, moet dus morgen op stap om Ca te halen en mijn reactor weg te brengen.
Tevens mis ik weer een blad van het rotortje. Is gewoon verdwenen. Ik vraag me afhoe dat toch mogelijk is. Dit is niet de eerste keer. Je zou denken dat indien het afbreekt het rotortje vast zou slaan. Maar het verdwijnt gewoon.... Als ik uitreken wat die reactor me gekost heeft, wordt ik niet vrolijk...
Laatste tijd veel CO² verbruik, meerdere rotortjes en asjes. Ook een aantal keer de Aquabee pompjes vervangen op de reactor. Om maar niet te spreken over de hoeveelheid Ca en KH plus ik ondertussen in de bak gekieperd heb, omdat de reactor zijn werk niet doet.
Ik ben er helemaal klaar mee....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.