U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dank je! Jij bent ook goed bezig. Ik wou dat ik de ruimte had, dan had ik mezelf een grotere bak cadeau gedaan.Blom zei:Gefeliciteerd! Met je verjaardag en de verhuizing van de ocellarisen!
Fraaie bak trouwens:goed:
Hoe raad je het, dat was mijn cadeautje aan mezelf voor mijn 36'ste!Edwin.Dekker zei:Dank je! Jij bent ook goed bezig. Ik wou dat ik de ruimte had, dan had ik mezelf een grotere bak cadeau gedaan.
Edwin.Dekker zei:Dank je Manuel! Ik ga het inderdaad voorlopig nog even aankijken met de anemoon. Ze hebben er beide ingezeten vandaag, maar momenteel hangen ze weer op hun oude vertrouwde plekje...
Ik zag in je dagboek dat je ook weer flink bezig ben geweest. Wellicht morgen de nieuwe bak binnen. Ik zal duimen voor je! Ik weet zeker dat het weer een TOP bak wordt. Als ie eenmaal draait zou ik graag eens bij je komen kijken.
Hihi...Blom zei:Hoe raad je het, dat was mijn cadeautje aan mezelf voor mijn 36'ste!![]()
Marc
De koffie staat hier altijd klaar Manuel, en als je van Grolsch of Hoegaarden houdt, dan het bier ook.manuel69 zei:Altijd welkom Edwin!! Als ik eens in de buurt ben kom ik ook eens bij jou un kijkje nemen!! mvg Manuel!!
Hoi Marco,marco-w zei:Edwin , mooie loricula :goed: !!! Ben benieuwd naar weer eens een overzichtje!!!
Groet marco
Houdoe en bedankt wordt het dan als je langs bent geweest he EdwinEdwin.Dekker zei:(palythoa) weg te doen. Ik zal het e.e.a. binnenkort aanbieden op het forum.
Thanx. We zijn nog druk aan het oefenen met het nieuwe toestel.Desert's Ocean zei:Mooie close Ed en vooral een mooi koraal.:goed:
Edwin.Dekker zei:Thanx. We zijn nog druk aan het oefenen met het nieuwe toestel.
Dank je, maar we zijn er nog lang niet. Zeg Anton, ken je deze nogAnton - AVO zei:Begint toch goed te lukken hoor Ed, ziet er goed uit, mooie crootjes![]()
![]()
Edwin.Dekker zei:Dank je Anton, maar we zijn er nog lang niet. Zeg Anton, ken je deze nog?
Dit is een stek van jouw die ik op 29-12 (Natas d'r verjaardag) bij je hebt wezen halen.
Men neme:Taurus zei:wow wat een mooie closeups, hoe doe je dat!? ik krijg mn krab niet eens closeup whaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.