U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Is het koraal van de lastste foto een echinata?
Nee dat is een acropora Carduus soort ..... de basiskleur ben ik nog niet zeker over .... maar de puntjes zijn knalgeel.Is het koraal van de lastste foto een echinata?
Ik vind het heel mooi.
Dank je wel!Nee dat is een acropora Carduus soort ..... de basiskleur ben ik nog niet zeker over .... maar de puntjes zijn knalgeel.

Apart . ..aantal frags waren zelfs op hun kop geplakt.

Die onderlinge afspraken tussen winkelier en groothandel worden door hun machtspositie nog wel eens aan een laars gelapt.Ik kon het niet laten om te reageren, want ik begrijp de frustratie volledig.
Er is duidelijk veel moeite gedaan om dit specifieke koraal te bemachtigen.
Het is echter belangrijk om te benadrukken dat de winkel verantwoordelijk is voor de bestelling en verkoop van het koraal aan jou. Tussen de winkel en de groothandel bestaan er afspraken over aansprakelijkheid. Als er een probleem optreedt, is het aan deze twee partijen om dat onderling op te lossen. Hoe de winkelier dit vervolgens met jou als klant regelt, is hun verantwoordelijkheid.
Correct Jack .... reeds menig winkelier hier over horen klagen ...... vandaar ook deze zin in de aanvangspost : Monopoly is enkel een spel welke via de intertoys verkocht zou mogen worden .....Die onderlinge afspraken tussen winkelier en groothandel worden door hun machtspositie nog wel eens aan een laars gelapt.
Ook een mooie plaats in zuid italieCorrect Jack .... reeds menig winkelier hier over horen klagen ...... vandaar ook deze zin in de aanvangspost : Monopoly is enkel een spel welke via de intertoys verkocht zou mogen worden .....

Dank je Twan ..... word het niet weer eens tijd voor een bakje koffie?Staat er weer mooi bij Marc
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.