U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Merci!Heb even door je dagboekje heengelezen, maar veel mooie stukken en topgroei zo te zien!![]()
Toch groeien ze er beter mee ...Bekijk bijlage 631571
Bekijk bijlage 631572
Een tweetal foto's van zoa's ..... nitraat < 1 ppm ..... wel veel stroming ...... ik ben van mening dat de stelling : "zoa's hebben nitraat nodig" niet correct is![]()
Mooi , hier alleen op nitr/fosf/jodiumSorry Jack .... heb ik geprobeerd met hogere nitraatwaarden maar ik haal betere resultaten met de zoa's met bacteriele voeding (en als gevolg lage nitraatwaarden)
Bekijk bijlage 631573
Mindtrix kolonie

Heel mooi!Bekijk bijlage 638837
Happy Tenuis ...... effe stof afblazen hier in dit hoekje ..... effe wat meer vrije tijd om met de bak bezig te zijn ..... alles gaat goed hier!
Bekijk bijlage 638839Bekijk bijlage 638840
Heel mooi! Van die tenuis wil ik ooit ook nog wel een mooie stekDie is ongeveer 3 jaar maar daar zijn al heel veel stekken van gemaakt …..
stuur maar een berichtje .....Heel mooi! Van die tenuis wil ik ooit ook nog wel een mooie stek![]()
Tjee ....moeilijke vragen .... ha ha ....voor in een woonkamer zou ik weer voor een doorkijkbak gaan en niets veranderen aan de l/b/h ..... zou alleen mijn scape anders doen ..... maar liever zou ik in de garage een grote bak neerzetten met een hoogte van 35 cm en enkel op nakweek focussen .....Hallo Marc
Ben een nieuwe member en de formaten van uw bak spreken mij aan. Heb even gezocht in je dagboek en kon op pagina 20 ongeveer een foto van het gehele aquarium vinden. Heb je misschien nog een recente foto? Je schreef dat de compositie niet helemaal naar je zin was maar ik vind het er prachtig uit zien! Als je de keuze had en een aquarium zou laten bouwen tot maximale lengte van 130 cm zou je dan weer voor deze verhoudingen gaan? (130x65x65).
Groetjes Pascal

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.