the cosmic gate
ZeewaterForum gebruiker
Hier de waardes na het verwijderen van kalk reactor, alles exact gecorrigeerd zoals op sheet . Nu 4 dgn wachten :
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hier de waardes na het verwijderen van kalk reactor, alles exact gecorrigeerd zoals op sheet . Nu 4 dgn wachten :
![]()
Glenn , ok maar een eigen thread binnen DSR kan niet, dan via dagboeken ?
Glenn mijn begrip heb je ! Zal in de loop vd dag een dagboek opmaken . Maar moet ik je dan telkens naar mijn dagboek verwijzen of hou je bepaalde dagboeken in de gate , wat heb je het liefste ?
In mijn ogen zijn er 2 opties:
Middels de Hannah fotometer (http://www.hannainstruments.nl/producten/fotometers/fotometers) de metingen verrichtingen en handmatig de doseringen toevoegen, of:
Profilux icm doseerpompen (of andere computer) de metingen laten verrichten en tevens automatisch de doseringen laten bijvoegen.
Voordeel van fotometer is natuurlijk dat heel veel waardes zeer nauwkeurig te meten zijn, maar dat het wel handmatig toevoegen blijft.
Voordeel van de profilux is dat ik deze tevens de verlichting en de pompen kan laten aansturen, maar dat er maar een beperkt aantal metingen / doseerpompen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.