U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Helaas wel...Je bent blijkbaar ook een "nachtdier"![]()
wat is er mis meeHelaas wel...

Mooie vissen, altijd leuk om ze ergens uit een holletje te zien kijken, geniet ervan!Vandaag mijn eerste visje ingebracht:
Het visje eerst een half uur met zak en al in het aquarium gelegd, daarna uit de zak gehaald en mét het water in een 5 liter maatbeker gedaan. Middels een dun slangetje (oranje) met daarin een losse knoop water over gaan hevelen; door de knoop aan te trekken ging ie druppelen. Dit heb ik door laten druppelen totdat het watervolume verdubbeld was. Weer een kwartiertje gewacht, daarna het visje voorzichtig mét het water het aquarium in laten lopen.
Is het normaal dat ze zich verstoppen? Hij is nog maar heel klein. Met een zaklamp had ik ´m gespot. Onder een steen. Alleen het koppie zag ik. Ik heb er een webcam op gezet om ´m te kunnen zien. Maar nu zie ik ´m helemaal niet meer. Verder zie ik wel hoopjes zand daar waar ie zat.Mooie vissen, altijd leuk om ze ergens uit een holletje te zien kijken, geniet ervan!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.