U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Daar gaan we Zaterdag eens even goed voor zitten he, :biggrin::biggrin: gezellig......
Ben bang dat het beest van de Alpenpas ook mee gaat, die wilt graag weer eens bij de grote boze wolf op bezoek
Zoek nog steeds oppas.....anders ga jij maar met hem naar de speeltuin, dan let ik wel op je bak
Groetjessss
Renee en hans bedankt. De foto's zijn gemaakt met de Sony-Erickson C905. Neemt niet weg dat met mijn camera ik geen fatsoenlijke overzichts foto's gemaakt krijg en met de telefoon wel.Misschien is het een idee voor de goede fotografen hier op het forum om eens een workshop te geven over het hoe te fotograferen van het aqua.
Paar kleine tips:
-korte sluitertijd, hierdoor wel een hogere iso instellen.
-geen flits gebruiken
-lens tegen het glas houden om de reflectie buiten te sluiten.
Verder staat je bak er nu netjes bij :goed:
Hoi Stefan,goed te zien dat je bak met sprongen vooruit is gegaan nadat ik hem de laatste keer int echie zag :goed: !! Vasthouden nu![]()
!!
Sanne bedankt. Ik vind dat ik een gebrek heb aan takkige koralen en mijn smaak kennende zullen dat dan weer wel acro's gaan worden.Best aardige foto's zo met zo'n foon:goed: :biggrin:
Hij staat er goed bij je bakkie, je gaat inderdaad een vervelende tijd tegemoet als je moet shoppen. Weet je wat je wil kopen?
Dat shoppen is goed gelukt:biggrin:
erg mooie kleuren :goed:
Hans bedankt, en te weten dat we over kleurrijk in Bergen toch al niet te klagen hebben.Ziet er goed uit Stefan, Bergen op Zoom heeft weer wat meer kleur gekregen.
Je mag van mij, meer foto`s er voor de lol op zetten
Ziet er goed uit.
Zo te zien doet mijn ex peltata het goed.Snel groeien doen ze niet hè
Groeten Erwin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.