Aquaviewer
zeewaterforum lid
Hoi Stefan,
Ziet er allemaal goed uit, ik hoop dat die van mij ook zo mooi mag gaan worden !
Ziet er allemaal goed uit, ik hoop dat die van mij ook zo mooi mag gaan worden !
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hoi Stefan,
Ik zal alvast een stukje afbreken kan hij in de stekkenbak alvast goed vastgroeien op de steen.re 758 vierde foto als je daar een stekje binnen een maand of 2 van moest hebben![]()
We zijn zeker op de goede weg Manuel en dat allemaal door jou tips.Nogmaals bedankt hiervoor.:goed:Bak is goed vooruit gegaan Stefan :goed: !! Zelf tevreden nu over het geheel?!
Jan,Kaynick en Bulé bedankt voor de positieve reacties.
Arjen klagen mogen we niet maar top is het nog niet, maar we komen er wel. Goed te horen dat je ook weer aan het opbouwen bent, wat bij mij wonderen heeft verricht is rust en regelmaat.
De meeste verliezen die ik heb geleden is door toedoen van de verschillende krabben geweest. Voor de rest ging het niet dood maar het groeide ook helemaal niet. Ik wil er ook geen schatting van maken wat de verliezen waren anders zou ik waarschijnlijk accuut stoppen. Is allemaal verledentijd en we hebben er lessen uit geleerd dus nu gaan we er met positieve moed weer tegenaan.bij mij ook niet te gek en elke week verversen binnenkort komt hier een dastaco dan word alles zeker stabiel.
hoeveel heb je nu verloren? ik denk hier 5 a 600 euro aan koraal![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.