U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Gerardus bedankt voor de complimenten, het is altijd leuk om te horen dat je dagboek wordt gelezen en dat andere aquarianen er iets aan hebben voor eigen gebruik.Door ook de mindere dingen te vermelden hoop ik mensen te behoeden voor dezelfde fouten.Maar houd altijd wel in het achterhoofd dat elke bak anders is en daar dus ook misschien een andere benadering behoeft.Gerardus zei:Schitterend dagboek Stefan, is inmiddels een heel boekwerk geworden.
Je bent een paar uur zoet om het helemaal door te lezen, maar het was het zeker waard. Ik heb er veel uit kunnen halen m.b.t eigen aquarium.
M'n complimenten![]()
Dit is een Trachyphyllia en inderdaad hoe blauwer het licht hoe meer hij fluoriserend overkomt.vanvelzen zei:Hoi Stefan,
wat is de latijnse naam van het koraal op pica 2042 in post 744? Het lijkt op een koraal wat ik recent heb gekocht (alleen veul kleiner uiteraard) en lijkt bij mij soms te fluoriseren (vooral onder T8).
Prachtig dagboek btw....
Altijd welkom,ik zie nog steeds steen dus er kan nog genoeg bij.zebra zei:Ziet er super mooi uit Stefan :goed:
Ook al aardig vol aan het raken zo te zien.
We komen binnenkort een bakkie doen als we oppas hebben voor de kleine![]()
Groetjes, Marcel en Nathalie.
Inlossen van een oude belofte dus bij deze.Prachtig koppel Stefan.
Leuk dat je je ervaring hier met ons deelt.![]()
Ze zijn ongeveer 8cm. Zo als ik al zei voornamelijk mysis maar ze zullen ongetwijfeld ook wel wat van de bosmiden, rode muggelarven en cyclopeeze binnen krijgen, is alleen wat lastig te zien is zulk klein spulHoe groot zijn ze ongeveer?
Welk voer naast de aangeboden mysis accepteren ze nog meer?
na de verhalen die ik al over deze vis had gehoord was ik best huiverig om ze aan te schaffen, in de winkel zagen ze er erg levendig uit en heb toen maar besloten de gok toch te wagen. Het in leven houden is waarschijnlijk gewoon puur geluk en ik hoop dat dat geluk nog een aantal jaar aanhoudPrachtige vissen Stefan:goed:fijn dat je ze in leven hebt kunnen houden,je ,kunt maar beter een functie hebben in het leven,al is het maar poetsgarnaal zodat je in leven kan blijventoch zie je op natuurfilms ook dikwijls kappers poetsen
bij deze van mij en Anja ook de beste wensen nog StefanStefan...Gefeliciteerd nog!!!
Luc en Anja bedankt. Bij deze zijn jullie uitgenodigd een borreltje te komen drinken als jullie eens in de buurt zijn.-zuipersbij deze van mij en Anja ook de beste wensen nog Stefan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.