U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Tom dank je voor het compliment en de gastvrijheid is vanzelfsprekend!Tom zei:Stefan, bedankt voor de gastvrijheid, was erg gezellig!! bak ziet er zeer mooi uit!
lekker spannend houden he
mvg
Tom
Zover ik weet zijn de enige dokters die erin zitten een Zebrasoma flavescens ,Zebrasoma dejardinii en twee Paracanthurus hepatussen.Gilles zei:Lekker "rustig" zo in mijn ogen je hebt ook erg mooie vissen. dat is toch een philipijnen dokter? Heb je er ook krabben en/of kreeften in aangezien het "Crabcity reef" heet of heeft dat meer met je nick te maken?
Dank je! Maar de fotograaf valt niets te verwijten hoor ,misschien had mijn usb kabeltje ook wel gepastzebra zei:.........WOUW,
Dat is heel mooi geworden daar![]()
Nu nog wat detail foto's, maarja......die fotograaf he![]()
Groetjessss
slijmbalSea-Crab zei:Dank je! Maar de fotograaf valt niets te verwijten hoor ,misschien had mijn usb kabeltje ook wel gepast![]()
.
Ik moet mijn foto's nog krijgen van hem hé!!!! Waarschijnlijk dit weekend meer foto's.zebra zei:slijmbal![]()
praat het maar goed, en wij zitten ermee he
![]()
Sea-Crab zei:Ik moet mijn foto's nog krijgen van hem hé!!!! Waarschijnlijk dit weekend meer foto's.![]()
Sea-Crab zei:Zover ik weet zijn de enige dokters die erin zitten een Zebrasoma flavescens ,Zebrasoma dejardinii en twee Paracanthurus hepatussen.![]()
De naam heeft inderdaad meer te maken met mijn nick(zie verklaring nichnames in "chit chat") al zitten er wel behoorlijk wat krabben in die meegelift zijn met het levend steen.![]()
Gilles geen probleem hoor,ik weet niet of het een troost is maar ik heb de latijnse namen ook eerst even moeten opzoekenGilles zei:Sorry, ben nog maar beginner. Ik dacht dat de blauwe dokter een philipijnen dokter heette, maar dit bleek een [size=-1]picasso-doktersvis te zijn! Erg mooie vis vind ik dat!
[/size]
Sea-Crab zei:Tom dank je voor het compliment en de gastvrijheid is vanzelfsprekend!
Wat de spanning betreft zal ik voor de ongeduldige een klein voorproefje geven met een overzichtje,daar de fotograaf in alle hectiek zijn usb kabeltje was vergeten zal de rest van de foto's nog even op zich laten wachten.![]()
Nou hier komt tie dan:
Sea-Crab zei:Ik moet mijn foto's nog krijgen van hem hé!!!! Waarschijnlijk dit weekend meer foto's.![]()
Als je jezelf nu ook eens een keer aanmeld voor dat je langs komt dan doe ik dat voor jou ook hoor.Anton - AVO zei:zo had je nu een keer wel je ramen schoon gemaakt![]()
Sea-Crab zei:Dietger voor mij is het nog steeds een veredelde stekkenbak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.