Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Crabcity Reef

Stefan, bedankt voor de gastvrijheid, was erg gezellig!! bak ziet er zeer mooi uit!

lekker spannend houden he :p

mvg
Tom

Tom zei:
Stefan, bedankt voor de gastvrijheid, was erg gezellig!! bak ziet er zeer mooi uit!

lekker spannend houden he :p

mvg
Tom
Tom dank je voor het compliment en de gastvrijheid is vanzelfsprekend!
Wat de spanning betreft zal ik voor de ongeduldige een klein voorproefje geven met een overzichtje,daar de fotograaf in alle hectiek zijn usb kabeltje was vergeten zal de rest van de foto's nog even op zich laten wachten.:p

Nou hier komt tie dan:

Bijlagen

• HPIM6834.JPG
    HPIM6834.JPG
    338,7 KB · Weergaven: 118
Zooo zeer mooi! :D

Gr Thijs.

Lekker "rustig" zo in mijn ogen je hebt ook erg mooie vissen. dat is toch een philipijnen dokter? Heb je er ook krabben en/of kreeften in aangezien het "Crabcity reef" heet of heeft dat meer met je nick te maken?

:eek: .........WOUW,

Dat is heel mooi geworden daar :D
Nu nog wat detail foto's, maarja......die fotograaf he :rolleyes:

Groetjessss

Gilles zei:
Lekker "rustig" zo in mijn ogen je hebt ook erg mooie vissen. dat is toch een philipijnen dokter? Heb je er ook krabben en/of kreeften in aangezien het "Crabcity reef" heet of heeft dat meer met je nick te maken?
Zover ik weet zijn de enige dokters die erin zitten een Zebrasoma flavescens ,Zebrasoma dejardinii en twee Paracanthurus hepatussen. :confused:
De naam heeft inderdaad meer te maken met mijn nick(zie verklaring nichnames in "chit chat") al zitten er wel behoorlijk wat krabben in die meegelift zijn met het levend steen.:mad:

zebra zei:
:eek: .........WOUW,

Dat is heel mooi geworden daar :D
Nu nog wat detail foto's, maarja......die fotograaf he :rolleyes:

Groetjessss
Dank je! Maar de fotograaf valt niets te verwijten hoor ,misschien had mijn usb kabeltje ook wel gepast:o :) .

Sea-Crab zei:
Dank je! Maar de fotograaf valt niets te verwijten hoor ,misschien had mijn usb kabeltje ook wel gepast:o :) .
slijmbal :p :rolleyes: praat het maar goed, en wij zitten ermee he :eek:

Sorry, ben nog maar beginner. Ik dacht dat de blauwe dokter een philipijnen dokter heette, maar dit bleek een [size=-1]picasso-doktersvis te zijn! Erg mooie vis vind ik dat!

[/size]
Sea-Crab zei:
Zover ik weet zijn de enige dokters die erin zitten een Zebrasoma flavescens ,Zebrasoma dejardinii en twee Paracanthurus hepatussen. :confused:
De naam heeft inderdaad meer te maken met mijn nick(zie verklaring nichnames in "chit chat") al zitten er wel behoorlijk wat krabben in die meegelift zijn met het levend steen.:mad:

Gilles zei:
Sorry, ben nog maar beginner. Ik dacht dat de blauwe dokter een philipijnen dokter heette, maar dit bleek een [size=-1]picasso-doktersvis te zijn! Erg mooie vis vind ik dat!

[/size]
Gilles geen probleem hoor,ik weet niet of het een troost is maar ik heb de latijnse namen ook eerst even moeten opzoeken:D ;)

zo had je nu een keer wel je ramen schoon gemaakt:p

Sea-Crab zei:
Tom dank je voor het compliment en de gastvrijheid is vanzelfsprekend!
Wat de spanning betreft zal ik voor de ongeduldige een klein voorproefje geven met een overzichtje,daar de fotograaf in alle hectiek zijn usb kabeltje was vergeten zal de rest van de foto's nog even op zich laten wachten.:p

Nou hier komt tie dan:

Hoi Stefan,:)

De foto's zijn prachtig, het aquarium is een plaatje, ik zie je in het week-end wel verschijnen.

groetjes cora:D

Sea-Crab zei:
Ik moet mijn foto's nog krijgen van hem hé!!!! Waarschijnlijk dit weekend meer foto's.:D

Hey Stefan
Hier heb ik geen woorden voor, ik vind het echt super!!
Ik hoop ooit ook zoiets te bereiken. Nu alles lekker laten groeien, en dit wordt een prachtrif :goed:
Dietger

Cora en Dietger bedankt!

Ik kom zeker nog even langs van het weekend Cora.:)

Dietger voor mij is het nog steeds een veredelde stekkenbak maar het begint iets te worden,met een beetje interessen en inzet gaat dit jou ook wel lukken hoor.:goed:

Nou de fotograaf is dus langsgeweest en heeft een aantal meer dan aardige foto getrokken.Hier volgen er een aantal van,de rest komt later.Team M.W.S. bedankt voor de gezellige avond,ik heb alle raad opgeslagen,maar zoals jullie weten ben ik vrij eigenwijs en wat ik ermee doe de tijd zal het leren.:D :goed:

Ton en Tom bedankt voor de mooie foto's.Cora bedankt voor de goede tips.;)

Zo genoeg gel*ld fotoooooos:

Bijlagen

• Afbeelding 005.jpg
    Afbeelding 005.jpg
    396,6 KB · Weergaven: 14
  • Afbeelding 004.jpg
    Afbeelding 004.jpg
    439 KB · Weergaven: 14
  • Afbeelding 003.jpg
    Afbeelding 003.jpg
    291,5 KB · Weergaven: 14
  • Afbeelding 002.jpg
    Afbeelding 002.jpg
    407,4 KB · Weergaven: 13
  • Afbeelding 001.jpg
    Afbeelding 001.jpg
    357,1 KB · Weergaven: 15
Meer:

Zoals jullie kunnen zien op één van de volgende foto's had de Catalophilia besloten uitgerekend deze dag dicht te blijven staan.:o

Bijlagen

• Afbeelding 006.jpg
    Afbeelding 006.jpg
    406,5 KB · Weergaven: 13
  • Afbeelding 007.jpg
    Afbeelding 007.jpg
    326,5 KB · Weergaven: 12
  • Afbeelding 008.jpg
    Afbeelding 008.jpg
    415,6 KB · Weergaven: 12
  • Afbeelding 009.jpg
    Afbeelding 009.jpg