Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Crabcity Reef

Hey Stefan

Nog leuke dingen gekocht gisteren bij MWS?
Net gehoord van Nathalie dat je daar ook zat toen ik er net voor sluitingstijd toekwam :)

ps: erg schone Kawa heb je daar :cool:

Groetjes
Dietger

Sea-Crab zei:
Nathalie misschien is het toch beter dat die flower weer herenigd wordt met z'n andere helft,dus zeg maar wanneer je hem komt langs brengen.:D :p
Ik zie dat ik iets gemist heb hier :p maar je geloofd toch zelf niet dat dat feestje door gaat he :eek:
Mss kan je beter hier komen om de zus van jou Flower te komen bekijken, heb hier een pallet Cola staan......:rolleyes:

Groetjes, Nathalie.

Dietger zei:
Hey Stefan

Nog leuke dingen gekocht gisteren bij MWS?
Net gehoord van Nathalie dat je daar ook zat toen ik er net voor sluitingstijd toekwam :)

ps: erg schone Kawa heb je daar :cool:

Groetjes
Dietger
Ik heb een paar mooie stekjes meegenomen,deze staan echter nog niet op der plaats,ik ben namenlijk bezig met een reorganisatie in de bak,dus gaat het nog even duren eer dat er foto's gaan verschijnen.

Bedankt voor het compliment over de Kawa is mijn andere dure hobby.;)

zebra zei:
Ik zie dat ik iets gemist heb hier :p maar je geloofd toch zelf niet dat dat feestje door gaat he :eek:
Mss kan je beter hier komen om de zus van jou Flower te komen bekijken, heb hier een pallet Cola staan......:rolleyes:

Groetjes, Nathalie.
Die pallet ga je nodig hebben als ik eenmaal langs kom.Want je zou onderhand moeten weten dat als ik langs kom je precies weet wanneer ik binnen kom maar nooit weet wanneer ik weer weg ga.:p

Sea-Crab zei:
Die pallet ga je nodig hebben als ik eenmaal langs kom.Want je zou onderhand moeten weten dat als ik langs kom je precies weet wanneer ik binnen kom maar nooit weet wanneer ik weer weg ga.:p
Nou, dat probleem hebben wij ook, we nemen niet voor niks Milan z'n campingbed overal mee naar toe :p

Als je het licht maar uit doet als je gaat vind ik het wel best, je mag best Milans campingbed lenen hoor :p :eek:

Hoi Crabby, ik vind het altijd erg gaaf om opbouwtopics te zien, of het nu hout of ijzer is, het frame en de ombouw zijn toch het interessants om te volgen.

Graag hoor ik dan ook van je, wat voor dikte balken je hebt gebruikt voor je onderframe, en om de hoeveel centimeter je een balk geplaatst hebt. Ook zou ik wel willen weten hoe je je aquariummeubel hebt bevestigd, heb je dit met koploze spijkertjes gedaan?

Gilles zei:
Hoi Crabby, ik vind het altijd erg gaaf om opbouwtopics te zien, of het nu hout of ijzer is, het frame en de ombouw zijn toch het interessants om te volgen.

Graag hoor ik dan ook van je, wat voor dikte balken je hebt gebruikt voor je onderframe, en om de hoeveel centimeter je een balk geplaatst hebt. Ook zou ik wel willen weten hoe je je aquariummeubel hebt bevestigd, heb je dit met koploze spijkertjes gedaan?
Gilles zoals reeds op de eerste pagina beschreven heb ik balken gebruikt van 96x44 ,de ondersteuning van de bak wordt verzorgd door 8 van deze balken.
Bevestiging is gedaan met gegalvalniseerde schroeven verzonken in de plaat,plammuren en schilderen en niets meer van te zien.:D De verwijderbare delen zijn bevestigd met magneten.

Laatst bewerkt:
Hey Stefan,

Hoe gaat het met de reorganisatie???
Als je soms wat stekken overhoud..........:p

zebra zei:
Hey Stefan,

Hoe gaat het met de reorganisatie???
Als je soms wat stekken overhoud..........:p
Ik ben nog volop aan het plakken!!! Ik heb niet al teveel tijd heb late dienst dus moet alles in een paar uurtjes 's morgens doen en ik ben niet echt een ochtend mens:D .En dat verrekte reefconstruct werkt ook al niet lekker mee.:o Maar het moet er allemaal wel goed uit zien hé als de fotograaf langs komt.;)

Tom zei:
rara dat ken ik :D :p ben benieuwd naar het resultaat! Binnenkort eens in levende lijve aanschouwen. Bereid je maar voor :p

mvg
Tom
Dat is dus waar ik al een hele week mee bezig ben,voorbereiden op jouw bezoekje:D . Ik hoop dat ik de verwachting een beetje kan waarmaken.

Al staat er één steen in met een simpel maar mooi lederkoraal. Elke bak is te appreciëren, dus zeker die van jouw :) Ik zal het bezoek vlot en rustig laten verlopen deze ronde :p

tot binnenkort
mvg
Tom

Gisteren mijn nieuwe aanwinst op gehaald en hij staat inmiddels te draaien.:D

Voor diegene die zich afvragen waarom het schuim niet tot bovenaan staat,ik had voor deze foto's net gevoerd.;)

Bijlagen

• DSC00827.JPG
    DSC00827.JPG
    186,4 KB · Weergaven: 8
  • DSC00828.JPG
    DSC00828.JPG
    198,1 KB · Weergaven: 7
  • DSC00829.JPG
    DSC00829.JPG
    160,8 KB · Weergaven: 9
Nu nog wat foto's van de bak. :D
van zo een aankoop zal je niet snel spijt hebben.!

Gr Thijs.

:D :goed:
Sea-Crab zei:

Voor diegene die zich afvragen waarom het schuim niet tot bovenaan staat,ik had voor deze foto's net gevoerd.;)

Hoi Stefan,bij mij staat het schuim nooit tot boven aan ;) !! Hier krijg je zoals iedereen zegt zeker geen spijt van :) !!

mvg Manuel!!
Sea-Crab zei:

Hey Stefan

Leuk je te leren kennen vandaag! Nog iets meegenomen?
Wil je nog eens een overzichtje van je aqua plaatsen, ben benieuwd hoe ie er nu uitziet :)

Groetjes
Dietger

Dietger zei:
Hey Stefan

Leuk je te leren kennen vandaag! Nog iets meegenomen?
Wil je nog eens een overzichtje van je aqua plaatsen, ben benieuwd hoe ie er nu uitziet :)

Groetjes
Dietger
Het is altijd leuk om weer een gezicht bij een forum naam te kunnen plakken.;)
Yep ik heb nog een Blastomusa meegenomen.
Foto's komen er binnenkort aan.

En verwacht je vanavond een fotograaf?? :p

Ik verwacht namelijk vanavond nog foto's in dit dagboek......ben zooooo beniewd naar het resultaat van je reorganisatie :D

Back
Bovenaan