U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Kurt bedankt daar lijkt het inderdaad verdacht veel op gisteren was het er nog maar één nu zie ik er al 5.bobo zei:Anthelia?
In het begin had ik zoiets van er ligt niets in de bak,maar nu ik er al even naar heb kunnen kijken vind ik het best meevallen,in de toekomst zal er nog wel wat bijkomen denk ik.Anton - AVO zei:Heeeej Stefan, tziet er al mooi uit , wat vind je zelf tot nu? Komt er nog meer steen bij?
Sea-Crab zei:Naar aanleiding van post 209 hier een nieuwe foto van de vermeende Anthelia,inmiddels is 1 nu een 10 tal geworden!
De opstart is zeker leuk en ja ook vrij kostbaar maar ja geld moet rollenJochem T. zei:Hey Stefan,
Opstarten is zo leuk he, jammer dat het zo'n een kluit met geld kost anders had ik het zekers nog een keertje gedaan. Het ziet er bij jou al heel leuk uit, heel profi
gr,
Jochem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.