Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Crabcity Reef

Mare Nostrum zei:
Hoi,

ziet er echt goed uit !! Dikke proficiat !!

Karl

ps je boxerbaricade; zou dit ook helpen bij 2 duitse herders?? :D
Karl bedankt:goed: Of die barricade helpt tegen duitse herders ligt er denk ik een beetje aan of ze goed samen werken of niet.:D

hoi,

ziet er goed uit je dagboek! ik ga er binnenkort ook een starten, leuk om te zien dat er meer mensen in bergen op zoom starten met een zee bak!

de mijn is 160x45x50=waterhoogte

succes groeten jeroen

jeroenoos zei:
hoi,

ziet er goed uit je dagboek! ik ga er binnenkort ook een starten, leuk om te zien dat er meer mensen in bergen op zoom starten met een zee bak!

de mijn is 160x45x50=waterhoogte

succes groeten jeroen
Bedankt Jeroen en ook jij succes!

Je bent altijd welkom voor een bakje leut en een babbel.

Hahaha ja idd :goed: !! Maar kzit nie zo heel veel opt forum vandaar!! Ziet er strak uit zijn ze bij vasco keukens jaloers op denk :D !!
Sea-Crab zei:
Even terug scrollen Manuel ;)

Ziet er super uit.!!
Heel leuk om te zien via foto's hoe het stukje bij beetje vorderd (afgewerkt word) Als je dit zo ziet krijg ik toch een beetje spijt dat ik een kant en klaar meubel gekocht heb :p

Gr Thijs.

Thijs. zei:
Ziet er super uit.!!
Heel leuk om te zien via foto's hoe het stukje bij beetje vorderd (afgewerkt word) Als je dit zo ziet krijg ik toch een beetje spijt dat ik een kant en klaar meubel gekocht heb :p

Gr Thijs.
Je kunt altijd opnieuw beginnen:D

Bedankt voor de interesse in mijn dagboek ik zal mijn best doen het interessant te houden.

Prachtig Stefan,

Jij bent een geboren zeewateraquariaan, over alles tot in de puntjes nagedacht, uitgewerkt en geduld. SUPER en dan nog een heel toffe pé ook!!!!
Zal een juweeltje worden.

Grtz,

Kurt

bobo zei:
Prachtig Stefan,

Jij bent een geboren zeewateraquariaan, over alles tot in de puntjes nagedacht, uitgewerkt en geduld. SUPER en dan nog een heel toffe pé ook!!!!
Zal een juweeltje worden.

Grtz,

Kurt
Kurt bedankt en ik hoop dat het inderdaad een juweeltje word.

Dat zal het zeker worden Stefan met jou inzet :goed: !! mvg manuel!!

Daar zijn we niet bang voor.....goeie techniek,regelmaat en geduld ;) !! Wat voor eiwitafschuimer ga je eigenlijk plaatsen?!! mvg Manuel!!

Back
Bovenaan