manuel69
voor bekende "SILVER"
:goed:
Sea-Crab zei:De afschuimer wordt een MTT1
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Sea-Crab zei:De afschuimer wordt een MTT1
Bedankt Nathalie ik vind het een hele eer dat je tussen de luiers door mijn dagboek wilt bekijkenzebra zei:Kijk....![]()
Ik ben even niet op het forum, en dan worden er zulke mooie bakken in elkaar geknutseld :goed:
Ziet er goed uit, ga proberen om het tussen de vuile luiers door een beetje bij te houden![]()
Groetjes, Nathalie.
Met dat geduld valt het op het moment best wel tegen hoor,ik kan op het moment haast niet wachten op leven in de bak...Anton - AVO zei:De factor geduld is jouw niet vreemd, kan ik wat van leren....
Ik geniet er nu al elke minuut vanAnton - AVO zei:Veel succes en vooral plezier met de opstart:goed:
Inderdaad Manuel volgens Wim donderdag het steenmanuel69 zei:weer un stap verder en goed werk geleverd vandaag :goed: !! kheb de foto's al gezien Stefan......donderdag steen toch? Kben benieuwd naar je opbouw,maar ook dat zal goed komen!! suc6 met bouwen!! mvg Manuel!!
Sea-Crab zei:ondanks het natte pak van vandaag(wat je wel erg grappig vond![]()
).
Tja er stond nog al wat wind aan zee dus de golven kwamen nog al eens niet te zacht zinnig tegen de kade en op één of andere manier was ik altijd net te laat weg.Desert's Ocean zei:Vertel eens?![]()
Bedankt Jos! Bezuinigen op de techniek vind ik persoonlijk het domste wat je kunt doen,als je al met minder materiaal begint ben je al aan het kl**en bij het begin en blijf je dus achter de feiten aanlopen.josh74 zei:ziet er errug gelikt uit en op je techniek heb je ook niet bezuinigd veel c6 en vooral plezier met de opstart fase.
jos.
Geluk? Oefening baart kunstSea-Crab zei:Tja er stond nog al wat wind aan zee dus de golven kwamen nog al eens niet te zacht zinnig tegen de kade en op één of andere manier was ik altijd net te laat weg.In tegenstelling tot Anton die had veel meer geluk.
Je moet er wat voor over hebben hé.
Hmm dat heeft hij niet verteld!MDJ - Mike zei:Geluk? Oefening baart kunstOok hij kwam vaak met een aantal liters meer thuis dan in de emmers zouden passen
.
Anders ik wel!!!!MDJ - Mike zei:Eindelijk water in die bak! Nu gaat het gebeuren! ben erg benieuwd wat er van dit nette systeem gaat worden.
Sea-Crab zei:Bedankt Jos! Bezuinigen op de techniek vind ik persoonlijk het domste wat je kunt doen,als je al met minder materiaal begint ben je al aan het kl**en bij het begin en blijf je dus achter de feiten aanlopen.
Mijn advies aan beginners net als mij is dus:Verdiep je van te voren heel goed in de hobby en probeer uit te vinden wat je precies wilt,naar de hand van deze wetenschap kun je dan bepalen wat je nodig hebt en inderdaad niet bezuinigen!!!!
Yep steen is binnen en na een middagje en avond puzzelen zit het in de bak.Morgen maak ik wat foto's als de mist is opgetrokkenrww zei:En? Is het steen vandaag binnen? Ben benieuwd!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.