U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dank u,Dank u!!!jawsee zei:ziet er top uit,kan ook niet anders met zo een hulp![]()
manuel69 zei:Ziet er goed uit Johan,wanneer denk je hem te gaan vullen? mvg Manuel!!
Johanmanuel69 zei:Ziet er goed uit Johan,wanneer denk je hem te gaan vullen? mvg Manuel!!
Het wordt nu echt spannend!!!Desertfox zei:Mooi gedaan jong
Het begin is nu nabij
Sea-Crab zei:Ik zal proberen het verdere verloop net zo interessant en geillustreerd te houden.Als je vragen hebt stel ze gerust,ik zal mijn best doen ze te beantwoorden en anders is er altijd wel een ervaren iemand die kan helpen.
Succes met je opstart en deze geweldige hobby,één waarschuwing het is erg verslavend!![]()
Oh oh je bent al verloren!!!!!!Dietger zei:En wat dat verslavend betreft, ik ben nu al verslaafd aan de foto's die hier overal geplaatst worden... wat zal dat dan worden eens ik mijn eigen zeeaquarium heb![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.