Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Crabcity Reef

Update:

Afgelopen weekend de plexiglas bodem in de bak gekit,omdat ik zo snel geen 4mm dikke plaat kon vinden zijn het 2 platen van 2mm geworden.
Vandaag begonnen aan de achterwand het is toch de Juwel achterwand geworden,ik heb nog even getwijfeld om PVC te gebruiken maar vind de Juwel toch iets meer diepte geven.
Het was best wel een puzzel werkje met veel snijden.Maar ik ben zeer tevreden met het resultaat!!!!!

Bijlagen

• DSC00156.JPG
    DSC00156.JPG
    156,8 KB · Weergaven: 47
  • DSC00157.JPG
    DSC00157.JPG
    144 KB · Weergaven: 31
Ja , moet zeggen vind het erg mooi, zal zeker diepte geven en een mooi contrast met de koralen etc.....

Ziet er goed uit Stefan,wanneer denk je hem te gaan vullen? mvg Manuel!!

Laatst bewerkt:
manuel69 zei:
Ziet er goed uit Johan,wanneer denk je hem te gaan vullen? mvg Manuel!!
Johan:confused: :confused: :confused:

Zeg maar gewoon Stefan hoor!!!;)

Het vullen zal toch pas 2007 worden ben ik bang.Ombouw moet nog gemaakt worden en dan nog gelakt en om geen giftige stoffen in de bak te krijgen wil ik het ook eerst goed laten uitharden.En de drukte op het werk helpt ook niet echt.:(

Het ziet er echt al mooi uit :goed:
Ben bijna jaloers op zo'n mooie lege bak :p die van ons is inmiddels ook bijna leeg, maar helemaal niet mooi :mad:

Het is zo alles bij elkaar een mooi project voor 2007.
Voordat je het weet vliegen de vuurpijlen weer om je oren, en staat je bak vol met mooie koralen :D

Groetjes, Nathalie.

Bedankt Nathalie,Annieka en Aissa voor deze lovende woorden en Nathalie niet getreurd bij jullie zal het zekers ook weer helemaal goed komen!

Dag Stefan

Net met veel interesse de vorderingen van je opstartfase gelezen.
Echt handig hoe je alles uitlegt en illustreert met foto's. :goed:
Ik ben van plan om binnen hier en een half jaartje ook met zeewater te gaan starten (nu heb ik een zoetwateraquarium), en dan ben ik, net als jij, ook van plan om een wandmeubel rond het aquarium te gaan maken.
Dus bij deze heel erg bedankt voor alle duidelijke foto's, ik leer er heel wat uit!
Veel succes met het verdere verloop!

Groetjes
Dietger

Dietger,Bedankt voor je interessen.Ik vind het leuk om te horen dat je uit mijn dagboek informatie kunt halen voor je eigen opstart,ik zal proberen het verdere verloop net zo interessant en geillustreerd te houden.;) Als je vragen hebt stel ze gerust,ik zal mijn best doen ze te beantwoorden en anders is er altijd wel een ervaren iemand die kan helpen.
Succes met je opstart en deze geweldige hobby,één waarschuwing het is erg verslavend!:D

Bedankt voor het aanbod, dat zal ik zeker doen :)
En wat dat verslavend betreft, ik ben nu al verslaafd aan de foto's die hier overal geplaatst worden... wat zal dat dan worden eens ik mijn eigen zeeaquarium heb :D

Sea-Crab zei:
Ik zal proberen het verdere verloop net zo interessant en geillustreerd te houden.;) Als je vragen hebt stel ze gerust,ik zal mijn best doen ze te beantwoorden en anders is er altijd wel een ervaren iemand die kan helpen.
Succes met je opstart en deze geweldige hobby,één waarschuwing het is erg verslavend!:D

Dietger zei:
En wat dat verslavend betreft, ik ben nu al verslaafd aan de foto's die hier overal geplaatst worden... wat zal dat dan worden eens ik mijn eigen zeeaquarium heb :D
Oh oh je bent al verloren!!!!!!:D :p

Hallo allemaal,

Even een paar foto's van een paar kleine vorderingen:

Bijlagen

• DSC00159.JPG
    DSC00159.JPG
    137,3 KB · Weergaven: 40
  • DSC00162.JPG
    DSC00162.JPG
    139,6 KB · Weergaven: 23
  • DSC00163.JPG
    DSC00163.JPG