..Stefan..
Senior Forumlid
Tja en hij moet ook overal bij zijn !remon75 zei:zo te zien een lange dag geweest voor je hulp![]()
Bedanktremon75 zei:ff vergeten te melden dat het er netjes uit ziet:goed:
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Tja en hij moet ook overal bij zijn !remon75 zei:zo te zien een lange dag geweest voor je hulp![]()
Bedanktremon75 zei:ff vergeten te melden dat het er netjes uit ziet:goed:
Ja Anton het begint ergens op te lijken zelfs die deur afhangen ging goed !Anton - AVO zei::goed: :goed: :goed:![]()
![]()
![]()
Sea-Crab zei:Ja Anton het begint ergens op te lijken zelfs die deur afhangen ging goed !
BedanktRonald81 zei:Zonder water is het al gaaf genoeg om te zien :goed:
Bedankt Manuel,het vullen zal nog een aantal weekjes op zich laten wachten,we willen natuurlijk geen giftige stoffen van de lak in de bak !manuel69 zei:Ziet er goed uit Stefan :goed: !! wanneer wor tie gevuld??!!
Moet dat ook kunnen dan?Anton - AVO zei:Kan die ook nog open?![]()
![]()
Sea-Crab zei:Moet dat ook kunnen dan?![]()
Vertel mij wat!Anton - AVO zei:Super mooi, jammer dat ie weer uit mekaar gaat![]()
Valt wel mee hoor Aissa,met mijn snelheid zouden dat hele duren meubelen worden.Desert's Ocean zei:Jij moet meubelmaker worden Sea-crab![]()
Sea-Crab zei:Valt wel mee hoor Aissa,met mijn snelheid zouden dat hele duren meubelen worden.![]()
Bedankt Anton ik doe mijn best en er lukt veel(dat is nieuw voor meAnton - AVO zei:Netjes Stefan, je maakt er echt mooi en goed werk van:goed:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.